13.Kdo je Mechanický prorok?

77 3 0
                                    


„Warwicku! Dost! Nech ho být!" křičím na něj. 

Warwick bez odpovědi vytasil drápy. V tu chvíli ho střelila Jinx do nohou. Warwick zakňučel a náhle ho dorazil Ekko kopancem do hlavy.

 „Říkal jsem, že mu nemáme věřit! Ať už se mu stalo cokoliv, už to není člověk! Je to krvežíznivý vlk!" řekl Ekko. 

Vedle Warwicka ležel vyřízený Twitch. Ekko ho zvedl ze země a hodil ho na hnědě rozpárané špinavé křeslo.

 „Kde mám své vynálezy?" zeptal se ho přísně.

 Twitch se podíval do očí nás všech a potom odpověděl. „Najal si nás muž, který se přezdívá Mechanický prorok. Před chvílí jsem mu to harampádí dal." 

Odešli jsme.

Vi hned zvědavě vyzvídala „Tak co?"

 Nikdo ji nemínil odpovědět, tak jsem odpověděla já „Hledáme člověka, který si říká Mechanický prorok." 

„Mechanický prorok?" ozval se někdo za mnou.

 Otočila jsem se a...JAYCE! Je tu Jayce!

 „Co tu děláš?" zeptala jsem se ho. 

„Přišel jsem se podívat na toho vynálezce, který udělal Jinx magitechnickou zbraň. Víš ne? Jak si mi nechala vzkaz, že jdeš hledat Ekklise." 

Ekko se ihned ozval „Jmenuji se Ekko! Né Ekklis!"

 Jayce se podíval na Ekka a zasmál se „Pff! To je on jo? Ten, že udělal Jinx magitechnickou zbraň? Však je to ještě dítě!"

 Ekko se naštval „Nechtěj mě nasrat!" 

Jayce se Ekkovi vysmál. Najednou se Ekko objevil za Jaycem.

 „Co to! Jak si to udělal?" ptá se šokovaně Jayce. 

„To je tajemství" usmál se Ekko.

 Jayce si všiml Jinx. 

„Coooo! Jak to, že není za mřížemi?" vzteká se Jayce. 

Jinx přistoupila k němu a cvrnkla ho do nosu. „Hahá! To je TA-JEM-STVÍ! Hihi!" 

Jayce se podíval na mě.

 „Pomohla nám najít Ekka." Vysvětluji mu. 

Jayce je naštvaný „Tohle já, Piltoverský hrdina nemohu tolerovat!"

 Ekko se začal smát „Tak ty jsi jiný level!" 

Došlo mi, že se směje Jaycově namyšlenosti. Jinx se začala smát také „Hahaha! Ten týpek má hlavu jako cibuli! Haha! Cibulák! Hahah!" 

Jayce se urazil a odešel zpátky do Piltoveru. Když odcházel, tak řekl „Hledejte chlápka jménem Viktor! Okrádá vynálezce o vynálezy!" 

Nestihli jsme mu poděkovat, ale Ekkovo tvář mi prozradila, že Viktora už odněkud zná.


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Šerifka z Piltoveru: CaitlynKde žijí příběhy. Začni objevovat