7.Show začíná!!!

99 3 0
                                    


Prohledávám trosky. Vi musí být někde mezi nimi. Najednou z trosek vylezla magitechnická rukavice. 

„Vi!" vykřikla jsem. 

Ihned jsem ji přiběhla pomoct. Já a pár policistů jsme vytáhli Vi z trosek. 

Zakašlala a potom řekla „Já tu Jinx zabiju!"

 Jak typické pro Vi. Policista dal Vi cigaretu a já jí tu cigaretu zapálila.

 „Díky!" řekla Vi. 

Odjeli jsme z ostrůvku zpátky do Piltoveru.

„Jinx má něco v plánu. Bude to velké!" říkám Vi. 

Jsme na policejní stanici v mé kanceláři. Vi si sundala rukavice. Je to docela zlozvyk už jsem si zvykla, že je má stále nasazené. Ted je Vi menší a o dost slabší, ale i tak bych ji nerada naštvala. Vi si hraje se žaluziemi. 

„Tak co? Vypadala, tak jak jsem ti ji popisovala?" ptá se mě. 

„Byla. Byla šílená! Ale neviděla jsem, že by u sebe měla magitechnickou zbraň." Odpověděla jsem.

 „Málem jsem zemřela. Docházel mi kyslík." Říkala smutně Vi. 

Vi se mi podívala do očí a začervenala se. „Nebýt tebe, tak tam umřu. Děkuju ti, Caitlyn." 

V tu chvíli mi to došlo. Vi má strach z uzavřených těsných prostorů.

 „Nemohla jsem tě tam nechat umřít. Jsi moje parťačka!" uklidňuji ji a náhle změním téma „Ale teď musíme chytit Jinx, než zničí Piltover." 

Do mé kanceláře vtrhl Joe. 

„Šerifko! Jinx pomalovala banku!" Podívala jsem se na Vi.

 Drsně na mě přikývla, to je znamení, že vyrážíme.

Přijeli jsme k bance. Byla tam malůvka nasprejovaná růžovým sprejem. 

„Pane bože!" vyhrkla Vi. 

Na bance totiž byla nasprejovaná mrtvá Vi. Najednou ze střechy banky začali bouchat ohňostroje. Rázem jsme uslyšeli městský rozhlas.

 „HAHAHÁ!" Došlo mi, že Jinx napadla radnici a teď využívá městský rozhlas ke svým potřebám. 

„Nazdárek Piltovere! Jmenuji se Jinx! Dneska tady rozpoutám show, na kterou nikdo z vás nezapomene! Hahahá! Věřte mi.... Dneska bude zábava!" Konec rozhlasu. 

Ta Jinx! Ze všech míst v Piltoveru začali bouchat ohňostroje. Krásnou modrou oblohu nahradil kouř z výbuchů.

 Vtrhla jsem s Vi do banky. Zeptali jsme se zaměstnanců, zda neviděli modrovlasou dívku s bílou pletí. Nikdo nic neviděl. 

Cítím otřesy. Příčinou otřesů jsou pravděpodobně výbuchy dynamitů a různých bomb. Jinx to má dobře promyšlené. Jestli to takto půjde dál, tak z Piltoveru zbydou pouze vzpomínky. 

„Musíme ji najít! A to rychle!" křičí na mě Vi, protože přes rachot výbuchů nejde toho moc slyšet.

 Z banky jsme se přesunuli na radnici. Když jsme se tam vloupali dovnitř, tak jsme našli starostu přivázaného růžovými lany k židli.

 Starosta měl obarvené vlasy na modro a mezi nohama měl růžovou časovou bombu, která odpočítávala 30 minut. 

„Vítejte! Panu starostovi se strašně líbil můj styl, tak jsem ho udělala k obrazu svému! Hahahaha! Jaksi mi nechtěl dovolit moji show, tak jsem ho musela svázat. Může si za to sám! Hahahaha!" řekla Jinx a kráčela směrem k nám.

 V jedné věci má pravdu.

 Show začíná!

 Show začíná!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Šerifka z Piltoveru: CaitlynKde žijí příběhy. Začni objevovat