1.Vítej zpět, Caitlyn!

301 8 0
                                    


Piltover. Jak krásný návrat domů. 

Po dlouhé dovolené se konečně vracím zpátky do Piltoveru. Snad se tam za tu dobu nestalo něco nekalého. 

Jmenuji se Caitlyn. Už pár let chráním Piltover před zločinem, protože tohle město je bohaté a krásné. Jen tady u nás v Piltoveru se člověk může stát do hodiny nechutně bohatý. Jenže někteří lidé se snaží zbohatnou nelegálně. A od toho jsem tady já. Abych zastavila zločince a dělala tohle město krásnějším a lepším místem k životu.

 Právě jsem se vrátila z Demacie (krásné to místo). Loď zakotvila a já konečně udělala první krok na pevninu. V tu chvíli začali vybuchovat bomby po celém Piltoveru. 

Co se to děje?! Kdo na nás útočí? 

Svůj krok jsem vzala zpátky kvůli otřesům. Na před chvílí krásné modré obloze bouchali ohňostroje a bomby.

 Kdo způsobil takovýto chaos? 

V celém městě náhle nastalo ticho. Od té chvíle už byl klid. Rozloučila jsem se s kapitánem lodě, který mě přivezl domů.

 Cestou na policejní stanici jsem zahlédla starou památku, která tu stála stovky let a teď jsou z ní trosky. Nevím, kdo tohle způsobil, ale rozhodně na za to zaplatí.

 „Šerifko!" pořvává na mě Joe (jeden z policistů).

 „Tohle musíte vidět!" přiběhla jsem k němu „Co je?" 

Podívala jsem se mu do očí a on zrudl jako rajče. Potom vykoktal „P... Po...Podívejte s.se." ukázal ukazováčkem za mně. 

Otočila jsem se a uviděla jsem velkou růžově posprejovanou zeď na které byl zcela jistě podpis pachatele. 

„Jinx" přečetl Joe nápis. 

„Kdo je Jinx?" ptám se, protože na jeho očích vidím, že něco o ní ví. 

„Víte, zatímco jste byla pryč šerifko, tak se tady děly divné věci." Zvědavě ho poslouchám „Víte, třeba někdo zatarasil mosty prchajícím dobytkem, který se dostal ze zvěřince hraběnky Mei. Nebo řadu ulic uzavřela vlna výbuchů, kvůli kterým byly neprůjezdné, a všechny cedule na ulicích byly přemístěny na jiná místa."

Jinx! Ať jsi kdekoliv.........NAJDU SI TĚ A BUDEŠ PYKAT ZA SVÉ ČINY!

Na kraji města kráčí velká a velmi naštvaná dívka. Říká si Vi. Už od mala je dítě ulice, spikla se se špatnými lidmi, kteří z ní udělali zlodějku. Zrovna když Piltover zasáhl teroristický útok, tak byla uprostřed krádeže a sesypal se na ní celý dům. 

 Vi vešla do jednoho putyku. Sedla si vedle jednoho vandráka, který měl roztrhané oblečení.

 „Dnes ti den taky nepřál, co?" ptá se a objednala si medovinu.

 Vandrák se na ní podíval a odpověděl „To ten teroristický útok! Překazilo mi to plány!" 

Vi si také postěžuje „Až najdu toho, který za to může tak ho roztrhnu raz dva tři! Počkej! Mám jen dvě pěsti."

 Barman jí přinesl medovinu a Vi jí rychlostí blesku vypila.

 „Hej růžovko!" volá na ni vandrák. 

„Jestli hledáš člověka, který je za tu pohromu zodpovědný, tak hledej někoho, kdo si říká Jinx." Vi se usměje a odpoví „Jinx si zabouchala do Piltoveru a já si teď zabouchám do ní. Ani ty její bouchačky neudělají takové zemětřesení jako já s ní!" hned, co to dořekla opět si objednala další medovinu.


Šerifka z Piltoveru: CaitlynKde žijí příběhy. Začni objevovat