Cesta do školy

30 1 0
                                    

Vzbudí mě ten přenádherný zvuk budíku, ironicky řečeno, otevřu oči a chvíli hledím do stropu. Přemítám si, jak rychle ty prázdniny utekly, ale konec konců jsem se i celkem nudila. Čekal na mě první školní den v osmé třídě. Vstávat se mi moc nechtělo, ale musela jsem tak učinit, jinak bych opět usnula a vůbec bych se tam nedopravila.

Vstala jsem tedy z mé vyhřáté postele s povlečením velké čtyřky Čtyřlístku a zasedla za můj kosmetický stůl. Podívala jsem se na mé rozčepýřené kudrnaté kadeře a řekla jsem si proč jim trochu nepomoci do elegantních rovných pramínků. Rozčesala jsem si ty své neposlušné vlnky a poté jsem použila žehličku.

Když jsem se na sebe znovu podívala do zrcadla, vůbec to nevypadalo jako já. Pousmála jsem se. Oblékla jsem se do černého tílka a šortek, taktéž černých. Můj šatník žádnou jinou barvu snad neobsahoval.

Udělala jsem si základní hygienu, nasnídala jsem se a těšila se na svou nejlepší kamarádku Samanthu. Vykročila jsem z domu. Po ránu bylo docela chladno, ale mikinu jsem si nevzala, protože bych ji poté musela nést po celou dobu bytí ve škole a následně ze školy mezitím, co by do mě pražilo nemilosrdné slunce. Bydlela jsem vcelku blízko školy, a tak jsem nemusela jezdit autobusem plným zvláštních lidí a morem plných sedaček. Procházela jsem horní částí osady, kde se podél bytů táhl vcelku hluboký, ale mírumilovný les, kde by se snad nikdo nemohl ztratit. Už jsem stála u silnice, ale místo toho, abych se rozhlédla jsem pokračovala v chůzi. Samozřejmě, že mě málem přejel nevrlý řidič. Raději jsem rychle přešla.

,,První den školy a málem mě někdo zajede, úžasné," řekla jsem si sama pro sebe.

Konečně jsem stála u školy, před níž čekala horda dětí, kteří chtěli co nejdříve dovnitř.

,,Tak tohle mi vážně nechybělo," povzdechla jsem si.

Deník zlobivé žákyněWhere stories live. Discover now