Sophie's perspective:
Nagle od strony sceny usłyszałam pierwsze dźwięki gitary do piosenki 'Closer'.
Dobrze, że Leo poszedł, bo jeszcze by sobie zepsuł dzień lub po prostu się rozpłakał. Obróciłam się w tamtą stronę ciekawa, kto ją wykona. A zobaczyłam tam...
No kto by się spodziewał...
Leondre. Na wysokim stołku, z gitarą w rekach i uśmiechem na ustach.
-Tę piosenkę dedykuję mojej dziewczynie, bo to o niej myślę, śpiewając i rapując to - powiedział do mikrofonu patrząc na mnie i zaczynając grać. Ludzie zaczęli klaskać i się za mną rozglądać. Zrobiło mi się gorąco. Jejku, jaki on jest uroczy... Ale... Co, jeśli znowu coś się stanie? Jeśli będzie tak jak ostatnio? Dlaczego wybrał akurat tę piosenkę?
Chwila. On powiedział "śpiewając i rapując". O nieee... To będzie jedna wielka porażka...
Ale przynajmniej wiadomo, że będzie to ich cover, a nie oryginał, którego pewnie nawet nie umie na pamięć...
Cover zaczyna się od tekstu zawsze śpiewanego przez Charliego. Zacisnęłam powieki prosząc w głowie, by było chociaż znośnie. Przecież on nie umie śpiewać...
Hey, I was doing just fine before I met you...
Otworzyłam szeroko oczy. To naprawdę zaśpiewał on?
I drink too much and thats an issue but Im okay...
Właśnie mój idol-chłopak udowodnił, że umie śpiewać.
Hey, you tell your friends it was nice to meet them...
Teraz miałam ochotę zacząć piszczeć.
No co? W końcu jestem Bambino. Teraz nie jestem jego dziewczyną, tylko fanką.
But I hope I never see them again...
Zdusiłam w sobie pisk.
To są jakieś chore początki fangirlingu...
Mój chłopak śpiewał dalej, a ja nie mogłam pozbierać myśli. Po zastanowieniu uznałam, że nikt nie przebije Charliego, ale do jego głosu już się przyzwyczaiłam. A wokal Leo to dla mnie nowość.
To chyba najlepszy prezent, jaki mogłam sobie wyobrazić.
Spojrzałam na mój pierścionek i mimowolnie mój uśmiech stał się jeszcze szerszy. Ten fejmowy wygryw mnie kocha. Wybrał mnie i jest ze mną szczęśliwy.
Życie potrafi być piękne.
W końcu przyszła kolej na rap. Przygryzłam wargę bojąc się, że znów sobie nie poradzi.
Ale myliłam się. Zabrzmiało to lepiej niż w oryginale.
Przez całą piosenkę nie spuszczał ze mnie wzroku.
Było mi tak cholernie miło, że nie mogłam przestać się uśmiechać.
Leondre's perspective:
Thank you for the memories that we've already shared
Every time that you cry, know that I am always there
I know you may think this is too good to be true
How I'm felling when I spend every second with you
And I promise that I'll never do you wrong
I know I'm not good with love so I'll tell you in a song
YOU ARE READING
Set me Free |L.D. Ch.L.| /ZAWIESZONE/
FanficJa sie nie przyznaje do tej ksiązki ogólnie XD Jak chcesz sie pośmiać to trafiłes idealnie Kiedys to świetna zabawa z tym byla była ❤ Jak mnie najdzie to moze kiedys cos tu z braku zajęcia wyskrobie, ale tak srednio sie zanosi XD Początek - 29.12.2...