ti

1.3K 120 22
                                    

Chris: Günaydın Leslie :)

Bakışlarım ekranda kilitlenirken ne yapacağımı şaşırmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakışlarım ekranda kilitlenirken ne yapacağımı şaşırmıştım. Telefonu aceleyle kapatıp cebime sıkıştırdım ve huzursuzca yerimde kıpırdandım.

Bayan Lovell işlemlerle donatılmış tahtaya şaheseriyle gurur duyan bir ressam edasında bakarken göz ucuyla hemen çarprazımda oturan Grant'a doğru kısa bir bakış attım.

Saniyelik bakış bile tüm bedenimin buz kesilmesine yetmişti. Mideme oturan kayayı parçalayıp atmak ve hafiflemek istiyordum.

Kaburgalarımın içerisinde kasırgayla şiddetlenen bir alev yumağı vardı sanki. Tenime o kadar tezatlık katıyordu ki buharlaşacağımı düşünmeye başlamıştım.

O gerçekten kusursuzdu.

Ve ona bakmak tüm organlarımın parçalanışını hissetmek gibiydi.

Oldukça uçarı bir acıydı ama yinede bir dal parçası olsaydım onun parmakları tarafından kırılmayı büyük bir zevkle kabul ederdim.

Düşüncemle beraber yanaklarım alevlenirken ne kadar aptal olduğumu bir kez daha fark etmiştim.

O Leslie'yi seviyordu ve sevmeye de devam edecekti. Çünkü o çok güzeldi.

Benden daha güzel.

Titreyen parmaklarımla hızla cebimi yokladım. Telefonun tanıdık yüzeyi parmaklarıma temas ettiğinde içinde kaynayan lavları püskürtmek üzereydim.

Ekran şifresini girdikten sonra mesaj kutusuna girdim ve Chris'in attığı mesajı açarak derin bir nefes aldım.

Mya: demek beni buldun :(

Chris önceki mesajlarında Leslie'nin partide saatlerce ona baktığını söylemişti. Buda Leslie'nin Chris'i beğendiği anlamına geliyordu.

Onu çok iyi tanırdım. Hatta herkesten iyi tanırdım.

Chris: Evet :) Artık şu bakışmalara son verip yanına gelmeme ne dersin?

Mya: Uhm.. ben ve erkek arkadaşım yeni ayrıldık Chris, o yüzden bunun pek doğru olacağını sanmıyorum

Chris: seni öperken bunu izlemesi fena olmaz aslında :)

Mya: ciddiyim

Chris: Ugh.. peki

Chris: bir süre böyle devam edebiliriz

Chris: ama sadece bir süre

Chris: parmaklarımı ekranda yormak yerine daha yararlı şeyleri tercih ederim :))

Drama // Chris SchistadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin