"NAKİL ÖĞRENCİ GELMİİİŞ!"
"Umarım kızdır. Güzel bir kız."
Üzgünüm, güzel falan değilim. Mırıldandı genç kız.
Uçlarıyla oynadığı saçlarını iki omzuna da eşit şekilde bırakırken derin bir nefes aldı ve koridora doğru baktı.
Bayan Kim'in çoktan gelmesi gerekirdi.
Ders zili çoktan çalmıştı ve tüm öğrenciler sınıflarına girdiğinden okul tamamen sessizdi -önünde durduğu sınıf haricinde-. Botlarını zemine vurup tekrar derin bir nefes aldığında topuk sesleriyle bakışları ona gelmekte olan Bayan Kim'i buldu ve gergince gülümsedi.
"Üzgünüm, geciktim."
Hafifçe 'sorun değil' diye mırıldanmıştı fakat Bayan Kim bunu rahatlıkla duymuş, gülümsemişti. Kızın gerginliğini farkettiğinde sağ elini -diğer eliyle kolunun altına sabitlediği kitapları tutuyordu- başına koydu ve yavaşça okşadı.
"Çok gergin olma, sınıf seni sevecektir," deyip biraz olsun stresini almayı umdu. "Çoğu zaman patavatsızdırlar, sana şakalar yapabilirler, sözlü olarak, kafana takma."
Elini indirip kızın okul formasına baktı. Nasıl bu kadar iyi durabilir?
"Ha bu arada, arkadaşlık bağları çok güçlü; aile gibi hissedeceğine eminim."
Bayan Kim, kapıya doğru yürürken son anda aklına gelen cümleleri söyledi ve şefkatle kıza baktı. Kız ona gergin bir gülümseme gönderdi ve başını yere eğip önündeki adımları takip etmeye başladı. Açılan kapının sesini ve ardından çıt çıkmayan sınıfı farketmişti fakat bu onu daha fazla strese sokmuştu. Sakin ol.
"Sanırım hepiniz nakil öğrencinin geleceğini biliyorsunuz?"
Sınıf aynı tonda 'evet' dediğinde kızın dudakları hafifçe yukarı kıvrılmıştı. Bayan Kim hafifçe kıkırdadı ve sınıf onun sevimliliğine güldü.
"Öyleyse kendini tanıt bakalım, nakil öğrenci."
Genç kız çantasının kayışlarını sıkı sıkı tuttu ve sesinin çatlamaması için yutkundu.
"Merhaba," bakışları sınıfı buldu. "Ben, Choi Rae Hwa."
>>>>>>><<<<<<<
Se-lam!Yazdığım ilk hikaye olduğunu söylersem yalan olur fakat burada yayınlayacağım ilk hikaye. Aşırı iyi yazmak gibi bir çabam yok sadece heves ettim ve denemek istedim.
İlginiz için teşekkür ederim, en yakın zamanda görüşmek üzere! ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Own♧Jungkook
Fanfiction"Beni bu hale getiren sensin, Jungkook. Eserinin tadını çıkar." Jeon Jungkook|Choi Rae Hwa