yeni bölümlerle alakalı

2.6K 98 35
                                    

Şimdi bu sıkıcı yazıyı okumak istemeyeceksiniz ama okumanız taraftarıyım, öncelikle bunu belirteyim.

Öncelikle hepinizden içtenlikle özür diliyorum, bölümler gelmiyor, aylarca ortada olmuyorum, gerçekten çok üzgünüm bu konuda.

Fakat bu, tamamen hevesimin yok olmasıyla ve bu hikayenin kafamda kurduğumdan çok farklı olmasıyla alakalı, ayrıca K-pop'a ve Kore'yle alakalı şeylere ilgim kalmadığı için bu durum beni daha da zora sokuyor.

Bu hikayeyi silmeyi defalarca düşündüm, daha fazla ilerletmeden yok etmek her zaman planlarım arasındaydı fakat gerçekten sevenleri olduğunu görünce sizi hayal kırıklığına uğratmaktan korktum.

Ne yapabilirim diye düşündüm ve aklıma gelen tek çözüm şu oldu; bu hikaye için gönüllü olan birisi varsa, demek istediğim, "bu hikayeye şu olaylar manyak olur, şöyle güzel olur, ben olsam böyle yaparım, ben yazarım" diyeniniz varsa onu bekliyorum.

Hesabımı veremem, hikayeyi devretmek okuyucu kaybına neden olur fakat eğer sizin için de uygun olursa, sizin yazmanız ve benim yayımlamam ki tabii ki sizin adınızla olacak bu, ben yazdım diye koymayacağım, daha güzel ve heyecanlı olur diye düşünüyorum.

Kucak dolusu sevgiler, mesajlarınızı, yorumlarınızı bekliyorum.


My Own♧JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin