السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ♥
Selamun aleykum benim tatliş okuyucularımmm.
Muhtemel bir görücü gecesinden sonraki sabah, anne dayağı yememek için uyanmış olmama rağmen, yatakta pır dönüyordum. Tamam, yaptığım güzel bir şey değildi ama onların yaptığına ne demeli? Tövbe estağfirullah.. Her aklıma geldiğinde evden kaçasım geliyor gerçekten..
Dıtt.dıtt.
Dün gece titreşmeye aldığım telefonumdan mesaj gelmişti. Kesin Aslı. Bu mal uyandığı gibi bana mesaj atmazsa rahat durmuyo. Sanki hiç görüşmüyoruz. Sakince yan komodinden telefonumu aldım ve whatsapptan gelen mesajı açtım.
Ne, Oha!!
Bilmediğim bir numaradan gelen,
"Dün gece için üzülme. Annemin terbiyesizliğinden gittik. Seni beğenmediğimizden değil. Oysa ki sen mavi gibisin. Her tonun ayrı güzel."
Höst be! Ne diyosun lan sen? Hemen ss alıp Aslı'ya attım. Aslı dün geceki deplasmandan sonra sahaya gelmek istemediği için bu sabah sadece telefondan konuşabilecektik. Aslıcığım da hiç durmadığı için hemen mesajıma cevap verdi.
"Kanka yuh yaa bu ne?"
"Ben nerden biliyim?"
"Kanka valla bak evliliğe niyetin yoksa benim numaramı ver."
"Aslı konumuz bu mu? Kudurdun mu kızımm?"
"Tövbe de be sana da bişey demeye gelmiyo. Ee peki şimdi n'apıcaksın?"
"Ne biliyim kanka cevap versem mi acaba?"
"Ver kanka ver"
"Bi dakika ben yazıp sana ss atıcam."
"Tamam 19 gözle bekliyorum."( Elahanife :)))) 19 gözz )
Hemen o konuşmaya döndükten sonra direk olarak o numaranın resmine ve durumuna baktım.
Vay anam vay vay vay.. Analar neler doğuruyomuş beee.
Şişşşş Firdevss kızım sakin ol!
Ne diyosun sen be!
Üff tamam bişey demedik.!?!Kendi içimde bir tartışma yaşadıktan sonra hemen durumu okudum
" Aşka baba dedik bizi yetim bıraktı
Hiç kimse sevdama senin kadar yakışmadı..."Bu ne be ! Kamyoncu görse kamyonun arkasına yazdırır.
Mesaj atmaktan vaz mı geçsem n'apsam acaba? Yok yok, ben şuna güzel b bi mesaj atıyım.
"Höst ulan sen kimsin?"
Yazdığım mesajla gurur duyuyordum. Artık her şey tam takırındaydı benim için. Hatta bi ara annemle yaşadığım tartışmayı unutup kalkıp güzel bir Pazar kahvaltısı yapmayı düşündüğüm bile oldu.
Hemen Eso'ya ss attım. (Eso, Aslı'nın lakabı)
Anında cevap geldi. Meraklı tabii beni bekliyodun demek!
"Kanka n'aptın? Sen naptınn?"
"Çok güzel olmuş demi?"
"Bak sinir geldi gözüm seyriyo. Bak sinirlendim bak. Tamam, sakinim. Şu an derin bi nefes aldım. Canım arkadaşım, benim saf arkadaşım, sen niye senin daha 1.sınıfı geçemeyen zekana göre hareket ediyosun he!?!?!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Bayan Tiryaki•
Humor"Pandalı pijamamdan sadece bir hurafe uğruna ayrılmak istemiyorum anne" Sünger Bob'un kız olduğunu öğrendikten sonraki duygularımdan daha beterdi bu.