السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ♥Selamun aleykum benim panda kadar tatlı ve değerli okuyucularım. ♡
Üstüme feracemi giydim ve hemen bi şal doladım. Elime telefonumu da aldım. N'apmak istiyordu? Daha adını bile bilmediğim o yakışıklı züppe, kendi zenginliğini belli edercesine bi de son model arabasıyla gelmemiş mi? Ayy sinir geldi.
Bi de şu Aslı Hanım'ın tripleri yok mu?
Benim tatliş arkadaşım, olup olmadık zamanlarda trip atıp, sonra da niye bundan benim haberim yok diye bi daha trip atıyo.
Allah'ım sen sabır ver!
Kapıyı arkamdan kapattım. Neyse ki bu sabah beni hiçbir şekilde takmayan ailem, nereye gittiğimi falan sormadı.
İçimden bildiğim duaları okuyor, bir yandan da bütün bildiğim kötü sözlerin ona ne kadar yakıştığına akıl sır erdirmeye çalışıyordum.
En alt kata indim ve apartmanın çıkış kapısına geldiğimde, apartmanımızın, mahallemizin hatta yeri geldiğinde şehrimizin dedikoducu ve gözcüsü olan Mualla Teyze'nin beni bu yakışıklı oğlanla görmemesi için planlar yapıyordum.
Apartmanın çıkış kapısını, büyük bir açılışta kurdale kesen Büyükşehir Belediyesi Başkanı misali 'Ya Allah Bismillah' diyerek açtım.
Ayyyh!
Galiba göz göze gelmiş olduğum çocuk, yukarıdan bakıldığından daha çok yakışıklıydı.
Nasıl davranıcaksın şimdi Firdevs? Diye beynim ve kalbim tarafından hazırlanmış LYS 'den daha da zor olan soruya cevap vermeye çalışıyordum.
'Sakin ol ve normal davran'
Evet aynen böyle. Sakin ol, ondan hoşlandığını belli etme. O kim ki senin için kapıya kadar geliyo? Daha demin sana telefondan ergence mesaj atmadı mı? Sakın yumuşak olma, Beşiktaşlısın kızım sen!
"Höst lan, sen kim köpeksin?"
Hooop! Beynimdeki düşüncelerin kalbime pompalamış olduğu cesaret ve karmaşık duygular içerisinde ağzımdan çıkan bu cümle, onun daha hoşuna gitmiş olacak ki,
"Yavaş güzelim n'oluyo?"
"Sen kime güzelim diyosun be ağzını topla!"
Senin yaptığın gider, benim hoşuma gider dermişçesine bana bir iki adım daha yaklaştı ve nedenini anlayamadığım bir şekilde sırıttı,
"Yakından daha da güzelmişsiniz, vampir hanım."
"Sensin lan vampir! Bana bak ümüğünü sıkarım aaa !"
Bir yandan çok sinirlendiğimi kanıtlayan, bir kedinin tırnaklarını çıkardıktan sonra ki halini alan ellerim, ona doğru istemsizce atılmıştı.
Bileğimi tuttu.
Ve bilin bakalım ne oldu o anda ?
"Ahhh"
"Yersin böyle yumruğu şerefsiz köpek!"
Hala gözünü tutuyordu.
Yaptığıma cila çekmek istercesine
"Hadi şimdi uzaaa"
Diye bağırdım. Hatta bi ara Diyarbakır oturuşu falan yapmayı planlıyordum ki,
Mualla teyzeciğim balkona çıktığını belli edercesine,
"Firdevs kızım annengiller nasıl?"
"Senin kadar iyi değiller!"
"Aaa terbiyesiz"
Mualla Teyze içeri girince, bu ismini bile bilmediğim şahıs yüzünden neler yaptığımı düşündüm.
Arabaya bindi. Hala gitmesini bekliyordum.
Camı açtı ve o pis elleriyle bana el sallayarak,
"Görüşürüz bebeğim"
Aaaahh!
Tekrar Aslı'yı aradım. Olay bitti ya, kaldırmış engeli.
"Neler oldu biliyo musun?"
"Tamam geliyorum."
İşte, bu yüzden kızamıyorum ona. Bi tek o anlıyo beni.
Eve çıktım.
Her zaman feracemin cebinde bulundurduğum anahtar ile kapıyı açtım ve içeri girdim.
Bekledim, bekledim ve gelmeyen kanka rolündeki Aslı'yı aradım.
"Nerdesin sen?"
"Ya tamam kanka şimdi geliyorum."
"Çabuk ol!"
Telefonu kapattım ve sabah ki konuşmaları tekrar okumak üzere whatsappa girdim.
Hayır yani tamam yakışıklısın anladık, niye ukala?
Kapı çaldı. Koştum ve kapıyı açtım.
"Hayret sen kapı açmazdın?"
"Dünden sonra yüzüme bakmadılar!"
Beraberce benim odama geçtik ve yine aynı şeyi yaptık.
Yatağa oturup cips yemek :)
Ona her şeyi tek tek anlattım.
Ve cevabı,
"Kızım sen hainsin hain! Niye ben aranmıyorum tüm bunlar olurken?"
Al işte..
Sadece kahkaha attım.
O da fark etmiş olmalı ki, her zamanki kendini sevimli sanıp da sevimsiz olduğu gibi güldü.
Neyse..
"Kanka canım sıkıldı yaa"
"Aslı sen iyi misin?"
"Niye ki?"
"Kızım burda yılın olayı yaşandı diyorum sana"
Oysa ki Aslı, aşık olduğu çocuğu görebilmek için, bizim camdan görünen top sahasını izlemekteydi o derin bakışlarıyla. (Fazla derin değil cmdmm)
"Aslııı"
"Ne var be"
Allah'ım sen mevzuyu biliyosun amin!
"Kanka diyorum sence n'olur bu işin sonu?"
"Bir sen, bir o bir de bebek"
Geriye sadece kulaklarımda kalan Aslı'nın kahkahaları kalmıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Bayan Tiryaki•
Humor"Pandalı pijamamdan sadece bir hurafe uğruna ayrılmak istemiyorum anne" Sünger Bob'un kız olduğunu öğrendikten sonraki duygularımdan daha beterdi bu.