Už jsem mu neodepisovala mobil jsem zase dala na stolek a šla zase spát.Byla jsem nějaká unavená,ale tak to je normální,když jsem celou noc nespala.
Kdo ví,jak na to bude reagovat Harry až se to doví jestli teda bude vůbec nějak reagovat....
* Pohled Harryho*
Hned po Silvestru takže hned ráno jsem jel domů. Nijak moc jsem to neslavil ani jsem moc nepil už jen s toho důvodu,že jsem chtěl jet ráno domu. Měl jsem totiž v plánu,že budu na Rosie čekat před školou.
Ano nenapsal jsem jí a asi si myslí, že jsem naštvaný, ale to já opravdu nejsem ano jako štve mě to, ale ona má pravdu. Pokud nechceme,aby to Liam zjistil nemůžu dělat nic.Domů jsem dojel kolem 1 hodiny jen jsem se osprchoval něco snědl a jel jsem za ni před školu. Ještě jsem se tedy po cestě stavil do květinářství pro růže a pak jsem teda jel už před tu skoku,protože každou chvíli měla končit.
Stál jsem venku opřený o kapotu auta a čekal jsem. Lidi ze školy už chodili, ale ona stále nic.
" ahoj Harry jestli čekáš na Rosie tak ta dneska ve škole není." promluvila na mě její kamarádka Lucy co ke mě přišla.
" aha a nevíš co jí je? Je nemocná nebo tak?" musím prostě vědět co sní je a ona to určité ví.
" jen mi psala SMS že měla autonehodu a zničila Liamovi auto." bože to snad ne.
" a je v pořádku?" to jediné mě teď zajímalo.
" jo psala že ji nic není a že zítra půjde normálně do školy." ještě že tak by mě zajímalo proč jela autem sama vždyť ani nemá řidičák.
" nechceš zajít na kafe? Nechce se mi zpět domů." Koukl jsem na ni přece už se trochu známé s té chaty.
" ale jo proč ne." jen jsem kývl a ona mě následovala k autu.Sedíme v nejbližší kavárně kde chci vlastně tak nějak vše zjistit určité jako její kamarádka toho ví víc než já.
" ty vlastně všechno víš o Liamovi o našem polibku a dalších věcech ne?" snad to ví a neřekl jsem něco co neví,ale měla by přeci něco vědět už když jsme vlastně byli a chatě a je zasnoubena přeci s Liamem a byla tam se mnou.
" no jo vím vše kromě teda toho polibku. Kdy to bylo? Někdy teď, že o tom nic nevím?" aha takže jsem něco navíc řekl.
" no stalo se to den před vánoci ještě jsme se viděli a já jsem ji prostě musel políbit to snad chápeš ne?"
" je to je roztomilé a jasně, že to chápu už od pohledu na vás dva je poznat,že nejste jen kamarádi." nečekal jsem tedy,že to jde na nás tolik vidět.
" no nevím na mě možná jo já ji beru jinak než kamarádku jinak bych ji přeci nepolíbil,ale nevím jak to bere ona." tohle je jediná věc která mě zajímá.
" já si myslím,že tě taky bere jinak a to né jen kvůli tomu,že je s Liamem,ale víš ve škole pořád o tobě mluví těší až se uvidíte takže si myslím,že to má stejně." kdyby to takhle opravdu bylo.
Po kávě jsem Lucy odvezl domů a jel jsem také domů. Měl jsem strašné nutkání Rosie napsat co se stalo,ale nechám to být pokud budu mít zítra čas počkám zase před školou.
Nakonec jsem si cestu dóm rozmyslel a jel jsem k Zaynovi,abych se trochu odreagoval do práce půjdu až zítra.
*Rosie*
Je zase normální den jako každý jiný a já jdu konečně do školy kam se těším,protože nebudu s Liamem. Strašně se těším na holky dlouho jsem je neviděla a prostě musím jim vše říct.
Ve škole to utíkalo už jen kvůli tomu,že já ji celou prokecala s holkama a vše jim řekla. Taky jsem se dozvěděla,že tu na mě včera čekal Harry,že byl s Lucy na kávě a ta se zase od něj dozvěděla o našem polibku.
Chtěla bych tak moc,aby tam čekal i dnes. Učitel stále něco mele. Je už poslední hodina."Tak chvíli mě teď poslouchejte tři nejlepší studenti mají možnost jít na 3 stáž do firem. No spíše do jedný ostatní tohle neumožňují. Jedna se o firmu kde je majitel pan Styles. A ti tři jsou Luca,Rosie a Luke." tohle jsem poslouchala a zní to dobře. Jen s tímhle asi nebude Liam souhlasit.
" a Rosie s tebou bych potřeboval po hodině mluvit." jen jsem kývla by mě zajímalo co může po mě chtít.
**
Konečně konec. Učitel po mě nechtěl nic zvláštního jen by ho zajímalo jestli by na tuhle stáž vzal lidi i Liam,ale pak jsme se shodli,že by to bylo hodně pro lidi. Když Liam normálně stáž dělat nechtěl a kvůli mě by ji dělal. Lidi by si mysleli,že to dělá jen kvůli tomu,abych nebyla u Harryho protože oni 2 se nemusí.
No a já jsem zvědavá co na to řekne Liam hned jak dojdu domů mu to řeknu. Ta stáž bude za měsíc.Vyšla jsem ze školy a pro mé překvapení tam byl Harry. Už z dálky jsem viděla,že se usmál a rozevřel náruč. Já na nic nečekala a rozeběhla se za ním.
Hned jak mě obejmul na nic nečekal a políbil mě. Zase to byl ten dokonalý polibek." chyběla jsi mi ty jedna blaznivko. Co tě to napadlo? Mohla sis ublížit." začal hnedka mluvit.
" a doufám,že jsi přijala tu stáž ty nejlepší studentko." ještě dodal a usmál se jak mi ten jeho dokonalý úsměv chyběl." taky jsi mi chyběl a nic mě nenapadlo jen mě Liam naštval a měl dámskou návštěvu jinak ano samozřejmě jsem to přijala aspoň budu moct být s tebou teda ještě budu muset spravovat Liama,ale snad to bude v pohodě." jen kývl chytl mě za ruku a vedl k jeho autu. Kde jsme nasedli a jeli do kavárny. Jak mi tyhle chvilky sním chyběli. Už teď se nemůžu dočkat až mi bude na blízku v jeho firmě kde když se schováme v jeho kanceláři nás nikdo neuvidí a budeme spolu každý den.
Sama si to ani snad neuvědomují, ale já k němu cítím víc než jen kamaradství,ale stačí mi aspoň to než, abych ho ztratila.
ČTEŠ
Blind love...
FanfictionKluk kterého si musí nedobrovolně vzít až bude plnoletá. Co když se vše zvrtne a ona najde někoho kdo ji bude až do svatby oporou a ona se do něj zamiluje? Jak to vše Rosie vyřeší? Odpustí někdy otci to co udělal? Vezme si Liama? Změní se vše a bu...