50. co ten tu dělá?

148 6 1
                                    

To ale bude stačit až před vánoci už teď mám toho dost těch lidí co tu bylo no bylo to děs.

"tak a teď jdeme konečně na to jídlo." usmála jsem se a Liam si se mnou propletl prsty a vyrazili jsme směr nějaká nejbližší restaurace nebo jinak umřu hlady.

Už jen tyden do vánoc.  Utíká to strašně rychle a já už jsem ve 4 měsíci vážně to letí.
Včera jsem byla zrovna na kontrole Liam jako vždy se mnou a zase máme  další fotečku. Za měsíc co půjdu zase na kontrolu tak už se konečně dozvíme pohlaví miminka oba se na to těšíme.

Já jsem se zrovna dnes vydala za holkama Liam je v práci. A já jdu s nimi na kafe a pak se mnou půjdou koupit nějaký dárek pro Liama.
Aspoň že ty moje dvě holky mám ty tu jsou pro mě a vždy mi poradí a pomohou.

Mám zpoždění a tak spechám aby na mě holky dlouho nečekali. No prostě rozhodla jsem se jít pěšky a na to že jsem ve 4 měsíci tak nemůžu zrovna běžet že? Bříško už jde na vidět,ale jen když mám úplné věci. Takže teď když mám kabát tak to vidět nejde. Já ho mám ale rozeply protože opravdu nestíhám. Vše jsem s domů pobrala a byla jsem ráda že jsem na sebe ten kabát rychle hodila.  Kdyby mě tak viděl Liam ten by vyváděl.

Šla jsem rychle a ještě ke všemu jsem v kabelce hledala mobil a tak jsem moc nedávala pozor na cestu a to se mi nevyplatilo protože jsem do někoho vrazila a spadla mi celá kabelka na zem naštěstí z ní nic nevypadalo.

" je moc se omlouvám nedávala jsem se na cestu." omluvila jsem se ani nevím komu byla jsem zohnuta k zemi abych zvedla tu kabelku. Kdybych jen tušila.

" nic se neděje to je v pořádku." bože proč mi je ten hlas tak povědomí.

Zvedla jsem se a můj pohled se střetl sním. Bože co ten tu dělá.

" Rosie  jsi to ty?" ne asi nejsem to já ty debile.

" ahoj Harry ano jsem to já." ano slyšíte dobře teď se tu objevil on a jako naschvál.

" já no změnila jsi se a ty jsi těhotná?" řekl dost vykolejeně. No jeho problém tady se událo dost věcí co tu nebyl a ne nenechám se vykolejit miluji Liama jsme manželé a budeme mít dítě. On to nepokazi teď už ne.

" ano jak můžeš vidět jsem těhotná tady se totiž událo dost věcí o kterých nemáš ani tušení když jsi jako zbabělec utekl." tohle jsem prostě musela říct.

" aha a co přesně? Něco co bych měl vědět? No neříkej jen že jsi si Payna vzala a že to dítě je jeho to by sis pěkně pokazila život." On mě vážně bude štvát a vysmívat se mi? Jako vážně?

" představ si že vše co jsi řekl je pravda jen jsem si nepokazila život ale jsem šťastná s Liamem se milujeme." chtěla jsem ho obejít a odejít nebudu tu s ním stracet čas.Tohke totiž nemá cenu.

" dovol  abych se zasmál Liam aby někoho miloval to je dobrý vtip. Stejně už tě někde podvádí." chtěla jsem mi jednu vrazit ale budu se držet.

" říká ten co mi říkal že mě miluje a nikdy neopustí a udělal pravý opak. Takže nazdar s tebou já tady čas ztrácet nebudu." otočila jsem se a odešla vůbec jsem nečekala co na to odpoví nezajímá mě to.

Neříkám že mě nevykojilo ho po dlouhé době vidět to ne,ale prostě už jsem se rozhodla a nebudu to měnit ani kdyby mi vykládal bůhví co prostě sním je to uzavřená kapitola a jinak to už prostě nebude ani to být jinak nemůže.
Celou cestu jsem na něj musela myslet a hlavně na to proč se tak najednou vrátil jestli nemá třeba něco za lubem nebo tak.

" holky omlouvám se že jdu pozdě rozhodla jsem se jít pěšky." Hned jsem se posadila za holkama ke stolu kde už na mě čekal čaj. Prostě úžasný holky.
Sedíme tady a holky se baví já snad ani nevím o čem pořád musím myslet na něho. Změnil se byl strašně sexy. Sakra co to plácám ne nebyl sexy tohle přece nejde.

" hej Rosie vnímaš? Jsi nějaká mimo děje se něco? Tváříš se jako by jsi viděla ducha." zasmáli se holky a já musela tady no kdybych jen potkala toho ducha.

" ne potkala jsem někoho horšího a ten horší je Harry. Sakra proč se tady najednou objevil? O co mu sakra jde?" jsem vážně naštvaná a holky ty jen nechápavě koukají.

Ještě dlouho jsem si povídali Harry jsme opravdu důkladně probrali a jsem stejného názoru tak jako holky ať mu jde o cokoli mě to je jedno já jsem šťastná s Liamem a nemíním to měnit mi se těšíme na miminko a hlavně na to co to bude.

Konečně už mám koupený dárek pro Liama. Holky mě po nákupech doprovodili až domů. Já se snimi rozloučila a šla do domu. Liam mi psal že každou chvíli dorazí. Dnes totiž mají dorazit jeho rodiče. No konkrétně za 2 hodiny.

" ahoj lásko jsem doma a vezu i naše." aha  takže dojeli o něco málo dříve a Liam je vyzvedl jaký to hodný syn.

" hned jsem dole." jsem zrovna v ložnici kde balím dárek pro Liama.

" je dobrý den tak už jste dorazili." koukali na mě jako na zjevení aha já mám úplné triko takže si toho všimli.

" ahoj Rosie. Liame můžeš mi laskavě kdy jsi mi chtěl říct že budu babička? Jako až se to narodí nebo co?" aha takže to poznali.

" no teď. Nechtěl jsem to říkat protože jsem věděl že dojedete tak vám to řekněme osobně že lásko? " řekl Liam a došel ke mě a obejmul mě. Jen jsem se usmála a kývla.

Zbytek dne probíhal v pohodě jen kolem mě pořád Karen běhala a obskakovala mě tak nějak už mě to lezlo krkem,ale byla jsem ráda že má o mě někdo starost a že někam patřím.

Hned jsme se dohodli že zítra začneme péct cukroví. Naštěstí není jako Liam a dovolí mi s ní péct a nebudu jen sedět.

Blind love...Kde žijí příběhy. Začni objevovat