" vím, že máš teď moc otázek jednou ti je někdo zodpoví to se neboj teď, ale musíš jít s nimi." než jsem stačila něco říct chytili mě za ruce a odvedli násilím do auta." vzít si mám jednoho z vás? Jinak jako nemám žádný svoje věci." konečně jsem se rozhodla promluvit.
" ne za ním jedeme jinak věci nepotřebuješ vše je zařízeno." odpověděl mi nějaký blondák se studankovýmě modrýma očima. To jediné mě na něm zaujalo.
" pojedeme dlouho?" ještě jsem se odvážila zeptat.
" ne za chvíli tam budeme." odpověděl pro změnu ten druhý hnedovlasý.
Zbytek cesty jsem už nemluvila.Konečně jsme zastavili před úplně luxusní vilou. Ten musí být opravdu bohatý. Otec si umí vybrat no.
Vystoupila jsem a šla pomalé za nimi do domu." Liame jsme tady." křikl blonďák. Během chvíle se odněkud vyřítil pohledný hnedovlasý kluk měl je perfektně upravené na sobě měl oblek a byl na něm opravdu sexy. No myslela,že to bude nějaký starší týpek a ono toto.
" ahoj Rosie vítej u nás snad se ti tu bude líbit. Já jsem Liam Payne." řekl a přišel ke mě. Jen jsem se nervózně usmála.
" Nialle ukaž Rosie její pokoj. Mělo by tam být vše pokud by,ale něco chybělo stačí říct. No velikost oblečení jsme trefili akorát asi trošku odvážnější." všimla jsem si,že se rozešel blonďák takže on se jmenuje Niall. Šla jsem pomalé za ním po schodech nahoru. Zastavil se před nějakými dveřmi. Pak je otevřel takže tohle asi bude můj pokoj.
" tohle je tvůj pokoj nechám tě tu o samotě ať se tu můžeš porozhlédnout." kývla jsem a on odešel. Nezapomněl za sebou zavřít dveře.
Začala jsem se tedy rozhlížet nic jiného mi ani nezbylo když má tohle být odteď můj nový domov.
Pokoj byl veliký byla v něj opravdu veliká postel uprostřed pokoje. Všimla jsem si,že je tu i balkón a nějaké dvoje dveře hned jsem se šla tedy podívat co se za dveřmi nachází.
Za prvními dveřmi jsem našla velikou koupelnu takže aspoň mám svou koupelnu. A za druhými byla šatna plná oblečení opravdu jiného než nosím já bylo,ale opravdu vkusné a moderní no mě se líbilo.
Na posteli byla i moje taška takže mi otec asi něco sbalil. Podívala jsem se dovnitř,abych aspoň ten obsah vybalila.
Když jsem to měla hotové a už mě to tu nebavilo jsem se rozhodla jít dolů za Liamem no lepší než sedět sama tady aspoň ho trochu poznám a budu vědět koho si mám vzít." už máš vybaleno? S jídlem jsem čekal až na tebe tak pojď do jidelny." promluvil na mě hned pod schody jen jsem kývla a následovala jsem ho.
Během chvíle co jsme v jídelně seděli nám donesli jídlo. No nemůžu se divit že tu má zaměstnaný lidi a nechává se obskakovat,když je milionář." zlato jestli máš nějaké otázky tak se ptej rád ti odpovím" začal na mě mluvit. To se,ale akorát hodí otázky mám.
" no něco by mě přece jen zajímalo za jakým účelem si tě musím vzít a co vše to obnáší?" tohle jediné mě opravdu zajímalo určitě to není jen tak jak říkal otec.
" no tvůj otec chtěl,aby jsi byla zabezpečena a není to jen o tom dal jsem mu za to částku peněz kterou za to chtěl, vlastně to dělal kvůli ty jeho firmě zrovna teď moc nevynášela. Jinak pro tebe to znamená od teď bydlet tady se mnou a v den tvým osumnáctin si mě vzít. Jinak vlastně od teď žádného jiného kluka jsi se mou zasnoubena. Tady je prstýnek." byla jsem zaskočena a to opravdu moc jak tohle mohl sakra otec udělat. Jak jsem nás tím přemýšlela,že jsem si ano nevšimla,že je Liam u mě a ukazuje mi prstýnek který mi následně nasadil.jediné se,ale musí nechat má opravdu vkus. Prstýnek je nádherný.
" zítra jdu zlato odpoledne na skok do firmy ohledně přijímání nového zaměstnance vyzvednu tě po škole a pojedeš se mnou dobře?" začal na mě po chvíli zase mluvit.
" jo dobře pojedu ráda aspoň se nebudu nudit." jen jsem mu odpověděla jsem zvědavá na jeho firmu a taky na to kolik lidi se bude ucházet zrovna o místo u něj.
Den utekl docela rychle po jídle jsem prozkoumala celý dům a pak jsem se odebrala do pokoje,kde jsem si udělala věci do školy,vysprchovala jsem se a šla spát,abych ráno vstala do školy.
****
Hned ráno co jsem vstala jsem si oblékla něco s nového šatníku a pak jsem se jen učesala a oči přejela jen řasenkou a mohlo se jít do toho blázince. U snídaně jsem byla sama od služebné jsem se dozvěděla,že už je Liam v práci,že chodí většinou vždy tak brzo málo kdy se prý stane,že je doma.
Po snídani jsem se odebrala tedy pěšky do školy.***
Po škole už stál Liam opravdu před školou opřený o kapotu auta. Na nic jsem nečekala a rozešla se k němu.
" ahoj" jen jsem pozdravila a nasedla do auta. On udělal to stejné a vyjeli jsme.
V autě bylo celou cestu ticho,mě to,ale nevadilo. Během chvíle jsme byli u jeho firmy byla opravdu veliká. Na nic jsem nečekala a vystoupila tak jak to udělal i Liam. Následovala jsem hp dovnitř. Výtahem jsme vyjeli někam nahoru asi do jeho kanceláře kdo ví." chvíli tu počkej nebo se tu porozhlidni já jen udělám pohovor s temito lidmi nebude to trvat dlouho a když tak si tě tu pak někde najdu." jen jsem mu na to kývla a rozešla se chodbou on zapadl do jedných dveří no asi jeho kancelář.
Rozhlížela jsem se a nevšimla jsem si,že někdo jde naproti mě a vrazila do něj. Vše co měl v rukách mu spadlo na zem.
" moc se omlouvám nechtěla jsem." zamumlala jsem a hned začala sbírat věci popadané na zemi.
" nic se neděje to je v pořádku to já se omlouvám. " ten jeho chraplavý hlas byl tak dokonalý,že jsem se konečně podívala do koho jsem to vlastně vrazila.
*****
Tak holky udělala jsem to trošku napínavé,aby jste se měli na co těšit. Jinak jak jste si užili vánoce?
Snad si svátky i silvestra užijete a já se co nejdříve pokusím přidat další dílek. Opravdu poslední dobou není čas. Byla jsem buď v práci a po práci se mi opravdu nechtělo psát a o víkendu jsem byla vždy jak přejetá a taky se mi nechtělo.
Za chyby se omlouvám. S láskou a tak podobně váš prceekk5sos.
ČTEŠ
Blind love...
FanficKluk kterého si musí nedobrovolně vzít až bude plnoletá. Co když se vše zvrtne a ona najde někoho kdo ji bude až do svatby oporou a ona se do něj zamiluje? Jak to vše Rosie vyřeší? Odpustí někdy otci to co udělal? Vezme si Liama? Změní se vše a bu...