" ...Az ajka itt mar édesen,
A haja ide lebben,
Az egész asszony itt pusztít,
Itt, itt: Az én szivemben.
Bosszút itt áll az életért,
Aknát itt ás a multnak.
Véres szivemre szomorún
A könnyek hullnak, hullnak.
..."(Ady Endre: A könnyek asszonya)
ק∞ Layla Barnes ∞§×
Nyelek egy nagyot. Szemeim erősen lehunyom, könnyeimet visszatartván.
Élesen beszívom a levegőt. Tüdőm megtelik friss, éltető oxigénnel, de mégis úgy érzem mindjárt megfulladok. Minek van itt?Fellépek a pár lépcsőfokon mire Luke felém fordul.
Fekete csőnadrágban és fehér pólóban áll előttem. Szívem megdobban, ahogyan fürkészően kezdi bámulni az arcom, de én csak rezzenéstelen, fapofával nézek rá vissza.
- Mit keresel itt? Honnan tudod a címem? Miért léptél be újra az életembe? - bombázom meg kérdéseimmel.
Reszketegen felsóhajt és pislog kettőt.
Megköszörüli torkát, mielőtt válaszolna.- A címedet apud mondta el.
Na szép. Az ember a saját apjában sem bízhat.
- Tovább? - húztam fel szépen ívelt szemöldökömet.
- Szeretném, ha együtt ünnepelnénk.
- Már mit kellene ünnepelnünk?
- ráncoltam össze homlokomat.- Egy hét múlva születésnapunk van.
- motyogta.- Tudom. - suttogtam. - De én nem akarok veled ünnepelni.
Összeszorította a száját és elém lépett.
Szorosan elém.
Hátráltam volna, de a közelsége megbénított. Sehová nem tudtam mozdulni. Képtelen voltam rá, így felnéztem az előttem magasodó fiúra.- Kérlek. - tette kezét vállamra.
- Nem.
- Layla! Légyszíves!
- Nem! - emeltem meg hangomat. Nem kiabáltam, csak nyomatékosabban hangsúlyoztam a kis szócskát.
- Szeretsz, még? - nézett hirtelen íriszeimbe.
Gyönyörű kék szemei megbabonáztak. Nem lehet máshová figyelni, ha egyszer Luke Hemmings szempárját megcsodálod.
- Nem.
- Hazudsz. - jelentette ki magabiztosan.
- Honnan veszed?
- Látom.
- Vak vagy. - vágtam rá kapásból.
- Nem hinném.
- Engedj el, majom! - ráztam le magamról hatalmas kezeit.
- Hagyj már engem! Nem veszed észre, hogy nem akarok hallani sem rólad?- Ha így lenne, már elküldtél volna. Régen.
- Miért csinálod ezt velem?
- majdnem sírtam. Miért csinálja ezt velem?- Mert szeretlek. - fogta volna meg kezem, ha nem rántom el.
- Nem ismered azt a mondást, hogy ha szeretsz valakit, akkor engedd el?
- De, ismerem. De nem akarlak elengedni. Túlságosan fontos vagy ahhoz, hogy elengedjelek.
Felzokogtam.
- Tudod, milyen sok-kat sze-szenvedtem miattad? - dadogtam, eget rengető sírásom miatt.
- Nem akarok mégegyszer ennyit szenvedni, Luke.- Csak. Csak, egy esélyt kérek. Kérlek.
- Nem bírom. - rogytam le a lépcsőre, miközben könnyeim folyamatosan záporoztak.
Fejemet megfogtam és hajamba markoltam. Szinte téptem.
Luke leült mellém. Magához húzott. Átölelt. Puszit nyomott a fejem tetejére.
- Sajnálom. - simította végig járomcsontom vonalát, mire bizseregni kezdett a bőröm. Könnyeimet letörölte, majd buksimat nyakhajlatába nyomta és halkan csitítgatott. - Eljössz?
- Nem tudom. Átgondolom.
- szipogtam.Bólintott és továbbra sem engedett el. Hosszú kezeit, apró testem köré fonta és hagyta, hogy szempillaspiráltól fekete könnyeimmel eláztassam hófehér, tiszta pólóját.
_________________________________________
2017.02.03.
Merci
ВЫ ЧИТАЕТЕ
shattered pieces [L.H.] |✔
Фанфик" hagyta, hogy szempillaspiráltól fekete könnyeimmel eláztassam hófehér, tiszta pólóját. „ 1.évad lezárva:2017.02.01. 2017.01.08-2017.03.15. Korábbi cím: Message[L.H.] ©2017 @merci0233,Wattpad