Luke Hemmings
Élet. Keserves élet.
Nézem az alvó lányt, aki pár napja az életével játszott.Olyan szép. És olyan békés.
Egyenletesen veszi a levegőt. Mellkasa fel-le emelkedik. Szuszog.
Apró testén kiterül a kék kórházi hálóing, picinyke keze elernyedten bújdosik a takaró alatt.Sápadt. Bús.
Arcán gyötrelem látszik, feje be van kötve. Biztosan fáj neki.
Ohh, Layla. Én Layla-m! Miért sodorod magad mindig bajba?
Hatalmasat sóhajtva ültem le ágya szélére. Végigsimítottam szépséges arcocskáján, puszit nyomtam forró homlokára.
A kilincs negrezzent, az ajtó kinyílt.
Calum, Michael és Ashton jöttek be a kórterembe.
- Luke. — susogta Cal. — Mikor ébred fel?
Megráztam fejemet. Calum, mint egy védtelen kisfiú, úgy festett ebben a pillanatban.
- Nem tudom. Fogalmam sincsen.
— motyogtam.- Hozzak neked kávét? — nyelt nagyot Ashton.
- Légyszíves. — bólintottam egy hatalmasat, tovább stíröltem nyugodt szerelmemet. Ashton kiment kávéért.
Layla 2 napja nem kel fel, az agyrázkódása miatt.
- Luke! Ugye fogok még vele cicákat nézegetni? — pislogott nagyokat Michael.
- Biztosan. — mosolyodtam el.
— Nem hagy itt minket.- És ha mégis? — Calum elszomorodott. Még jobban.
- Akkor megyek utána.
A fiúk nem szóltak semmit. Üveges tekintettel bámultak ki fejükből.
Michael a falnak támaszkodva, Calum az egyik kórházi puffon ülve. Túlzásnak gondolták, holott komolyan gondoltam.Ha Layla itt hagy, Én megyek utána.
De nem halhat meg. Hiszen nincs olyan rossz állapotban.
Kezét megfogtam és megszorítottam.
- Miért nem ébredsz már fel, Királylány? — súgtam halkan és újabb puszit nyomva homlokára megcirógattam kézfejét.
_________________________
2017.03.11.
Remélem tetszeni fog! :D
Ha tetszett akkor voteolj/kommentelj❤❤
Szeretlek titeket!!!❤❤
Merci
YOU ARE READING
shattered pieces [L.H.] |✔
Fanfiction" hagyta, hogy szempillaspiráltól fekete könnyeimmel eláztassam hófehér, tiszta pólóját. „ 1.évad lezárva:2017.02.01. 2017.01.08-2017.03.15. Korábbi cím: Message[L.H.] ©2017 @merci0233,Wattpad