E/3.
Egyszer régen, még 10 évvel ezelőtt élt egy lány. Egy lány kinek fekete haja volt, mint az ében. Barackszínű ajkai, melyeken sötétvörös vagy barnás rúzs pompázott. Szeme barna volt, mint a diófa legsötétebb, legkisebb ága.
A lány szerette a szertornát. Versenyszerűen űzte, míg egy nap, a legfontosabb versenyen, a bajnokságon leesett a felemás korlátról. Súlyosan megsérült. Kórházba került, az életéért küzdött. De meghalt.
A lány barátja eközben gyötrődött. Hihetetlenül gyötrődött. Fájt neki, minden egyes lélegzetvétel szerelme nélkül. Belerokkant Layla halálába.
Idegösszeroppanása lett, magát hibáztatta.Mígnem egy napon, Luke találkozott egy másik lánnyal. Andrea-val.
Andrea hasonlított Layla-ra. Luke úgy vélte, a lányt örökszerelme küldte neki, hogy ne bánkódjon. Andrea mindig azt mondta Luke-nak, hogy olyan nagy a szíve, hogy ketten is elférnek benne.
Így is van. Luke szereti Andrea-t. A feleségét. De Layla-t sem felejti el. Őt is szeretni fogja halála pillanatáig. Kijár hozzá a temetőbe, friss levendulákat visz neki. Tudja, hogy Layla, az a lány, akit mindennél jobban szeretett, imádta a levendulát.
Most ősz van. Egy temető, legsértetlenebb márványsírjához sétál egy magas, szőkés férfi. Most is leteszi a lila levendulákat. Leül a sírkő előtti padkára, mosolyogva felnéz az égre.
- Drága Layla-m! - hatalmasat sóhajt. Mintha így akarná kifújni magából az összes fájdalmat. - Rég voltam nálad. De most bepótolom. Képzeld! Megszületett a kislányom. Gyönyörű kis lurkó. Úgy hívják, mint téged. Rád emlékeztet.
A férfi csak mesélt és mesélt.
Örökszerelme a mennyekből figyelte mosolyogva. Luke nem sejtette, hogy Layla ezeket mind tudja. Mert Layla vigyáz rájuk. Óvja őket minden rossztól. Odafennt.- Most mennem kell. - szólt a fiú.
- Aludj jól, Örökszerelmem. Mindig a szívemben maradsz.Ezzel kisétált a temetőből, maga mögött hagyva a bús, rettenetes múltat, amely oly' sok boldogságot okozott neki. Még egy pillanatra visszafordult, mikor a szél Layla lágy hangján suttogott. "Vigyázz magadra, Én Luke-om. Én is szeretlek. Örökké."
Majd mosolyogva, zsebre tett kézzel eltűnt a nagyvilágban.Vége
______________________________
2017.03.15.
Köszönöm a 9K-t!
A könyvet hivatalosan is lezárom!
Szeretlek titeket!
Merci
YOU ARE READING
shattered pieces [L.H.] |✔
Fanfiction" hagyta, hogy szempillaspiráltól fekete könnyeimmel eláztassam hófehér, tiszta pólóját. „ 1.évad lezárva:2017.02.01. 2017.01.08-2017.03.15. Korábbi cím: Message[L.H.] ©2017 @merci0233,Wattpad