Királylány❤: Luke😢
Luke😍: Mivan?
Királylány❤: Ez mi?
Luke😍: Kép.Királylány❤: Na, baszki. Mert én ezt nem láttam.
Luke😍: Most én ezzel mit tudok kezdeni, Layla?
Királylány❤: Pl, azt kezdhetted volna, hogy nem csalsz meg.
Luke😍: Hagyjál már. Ennyi volt,fogd fel! Csak szexre kellettél.
Királylány❤: Rendben, Luke. De tudd, hogy Én magadért szerettelek.
Letiltottad őt: Luke😍
Könnyezve dobtam el a telefont, majd a zokogás is kitört belőlem.
Csak szexre kellettél.Senki sem szeret. Apám is lelépett, három hétre üzleti útra Amerikába.
Minek éljek? Nem vagyok senkinek sem fontos. Gondolataimba beférkőzött a fürdőszobai szekrény, amiben apám a borotváját tartja.Becsoszogtam a fürdőbe, kiszedtem a pengét a borotvából, aztán az egész alakos tükör előtt állva még utoljára megnéztem magam.
Rosszul festettem.
Karjaim esetlenül lógtak vékony testem mellett, kreolbarna bőröm pedig most fehéren pompázott.
Szemeim a sírás miatt feldagadtak, vérben forogtak.Felemelve kezemet a pengét a csuklómhoz szorítottam, majd mély vágást ejtettem rajta.
Égetett. Csípett borzasztóan, de ez valamelyest betöltötte azt a fájdalmat amit érzek.
A lelki fájdalmamat fizikai szenvedésbe űztem.A vágásokat egészen addig folytattam, amíg már alig fogtam fel valamit a körülöttem lévő dolgokból.
Utoljára már csak azt érzékeltem, hogy fejem keményen csattan a hideg, véres padlócsempén és koponyámból is szivárogni kezd a meleg, vörös folyadék.
Luke Hemmings
- Haver! – ült le elém Ashton és vállamra tette kezét. – Ugye tudod, hogy mekkora hülyeséget csinálsz?
- Tudom, a kurva életbe is.
– csattantam fel. – De köt ahhoz a ribanchoz az a rohadt szerződés.- Ha igazán akarnád Layla-t, akkor nem érdekelne az a rohadt papír!
– kiáltott rám hirtelen, mire összerezzentem. – Elveszítetted az egyetlen lányt, aki magad miatt szeretett.Igaza van. Elveszítettem Layla-t.
_________________________________________
2017.01.30.
Merci
VOCÊ ESTÁ LENDO
shattered pieces [L.H.] |✔
Fanfic" hagyta, hogy szempillaspiráltól fekete könnyeimmel eláztassam hófehér, tiszta pólóját. „ 1.évad lezárva:2017.02.01. 2017.01.08-2017.03.15. Korábbi cím: Message[L.H.] ©2017 @merci0233,Wattpad