∞″^ Layla Barnes ^″∞
“ Életem legrosszabb döntése volt, hogy kiléptem azon az ajtón.
A kórház ajtaján. Ott kellett volna maradnom és addig könyörögni, amíg meg nem bocsátasz. Amíg szemet nem hunysz a rettenes dolgaim és hatalmas hibáim felett. Minden este átkozom magam, amiért az enyém voltál, de nem tudtalak megtartani. Mert igen.
Kétség kívül az enyém voltál, és nekem is hiányzol. Láttam a képet. „Luke instagramon posztolt egy képet, amelyhez ezeket a sorokat csatolta.
Hiányzom neki. És ezek szerint szeret.
Mindent megtennék, hogy újra átölelhessem. Hogy gyönyörű jégkék szemibe nézhessek, miközben megcsókol. Hogy egy görbe este után mellette kelhessek fel és a fülembe suttogja, mennyire szeret.Szeretlek, Layla.
Milyen szépen hangzana az ő szájából. Az ő hangjával.
Milyen jó lenne, erre elaludni minden este...Sóhajtottam egy hatalmasat és előhalásztam egy fekete farmert és egy fehér pulóvert a szekrényemből.
Magamra kaptam a ruhákat meg egy cipőt és Luke ajándékát felkapva útnak indultam a házuk felé.
A ház elé érve becsöngettem, mire Michael kíváncsian sétált a kapuhoz. Amint meglátott, kislányosan felsikított és elkezdett hozzám futni.- Macskalány. – sipította és karjába kapott egy ölelésre.
- Cicafiú. – vinnyogtam én is, és elmosolyodva Michael törzse köré fontam kezemet.
- Gyere. – vigyorgott. – Luke már azt hitte, el sem jössz.
Nagyot nyelve követtem.
Mikor beértünk a nappaliba Luke felpattant és hozzám sietett.- Layla. – mosolygott szeretetteljesen.
– Hát eljöttél.- Ki nem hagytam volna. – néztem szemeibe. – Boldog szülinapot, Luke.
Közelebb lépett és magához húzott.
Állát fejemre támasztotta, kezeit hátamon járatta.- Boldog szülinapot, Királylány.
- Én már ölelést sem kapok?
– kiáltott oda Calum.- Gyere ide, te mamlasz. – léptem hátra Luketól és tártam ki karjaimat.
Talán még megoldódhat minden.
¶× Luke Hemmings ׶
Néztem ahogyan a barátaimat ölelgeti. Hihetetlen, hogy mennyire örülnek egymásnak.
Gyorsan beszaladtam a szobámba, hogy kivigyem Layla ajándékát.
A kis ajándékos tasakot kezembe véve mentem vissza a nappaliba.
Layla elé álltam és minden bátorságomat összeszedve kezébe nyomtam az ajándékot.Csak adja Isten, hogy tetszen neki...
Lefejtette a kicsiny ékszeres dobozról a csomagolást. Szemébe könnyek gyűltek és ragyogó mosollyal nézett rám.
- Luke. Hiszen ez a nyaklánc gyönyörű. – arca mindent elárult.
A kis aranylánc amin medál gyanánt egy kis szívecske csüngött rettenetesen boldoggá tette a lányt.
- Fordítsd meg a szívet.
– mosolyogtam rá kisfiúsan.Megfordította. Könnyei eleredtek a dátum láttán. Az a dátum volt bele gravíroztatva, mikor összejöttünk.
Mosolyogva törölte meg pulcsija ujjában arcát és felnevetett.- Nem is tudom, ezek után hogyan merjem oda adni az én ajándékomat.
Kikaptam a kezéből a dobozkát és lassan felemeltem tetejét.
Egy kép volt benne. Egy kép, melyen az első közös szelfink volt látható.
A faragott fakeretre ezüst betűkkel ráírva: Ha tehetném még egyszer neked adnám a szívem.Arcomon széles mosoly terült szét.
Ez az ajándék többet jelentett nekem bárminél.
Nem tétlenkedtem ezután. Magamhoz húztam az aprócska lányt és éhesen tapadtam ajkaira, mire a fiúk örömükben felkiáltottak._________________________________________
2017.02.12.Merci
KAMU SEDANG MEMBACA
shattered pieces [L.H.] |✔
Fiksi Penggemar" hagyta, hogy szempillaspiráltól fekete könnyeimmel eláztassam hófehér, tiszta pólóját. „ 1.évad lezárva:2017.02.01. 2017.01.08-2017.03.15. Korábbi cím: Message[L.H.] ©2017 @merci0233,Wattpad