2.7

2.9K 193 5
                                    

-2 hét múlva-

Layla Barnes

Idegesen toporgok a szoba közepén.

- Mi az, hogy nem tudsz eljönni, Luke?!  — néztem rá a szőkés fiúra, aki előttem álldogált idegesen.
— Az egyetlen dolog amit akartam, az volt, hogy ott legyél azon a kibaszott bajnokságon!

- Nyugodj le, Layla! — próbált csitítani. — Nem én tehetek róla.

- De nem igaz, hogy nem tudnád lemondani, vagy máskorra eltetetni a találkozót! Nem hiszem el, hogy a fiúk ott lesznek, de te nem. — sírtam el magam a végére, mire Luke erős karjai közé vont.

- Ne sírj! — vette két keze közé arcomat és letörölte időközben lecsöppenő könnyeimet.

- Valahogy mindig el tudod érni, hogy bőgjek. — ráztam meg fejemet lemondóan és kikászálódtam biztonságot nyújtó öleléséből.

Egyet hátrébb léptem és felnéztem Luke – most hamuszürke – arcába.
Gyönyörű kék szemei felfedték valódi érzelmeit. Mintha megütöttem volna.
Szavaim egyenesen szívébe vájtak.
Már megbántam, hogy kimondtam amit gondolok.

Luke nyelt egy hatalmasat. Ádámcsutkája csak úgy dolgozott.

- Nem akarom, hogy miattam legyél szomorú. — susogja rekedten.
— Szeretlek, és mindennél fontosabb vagy nekem szerelmem, de a munka az munka. Az minden téren elsőbbséget érdemel.

- Még a barátnődnél is többet ér. Most mondtad ki, hogy a munka fontosabb, mint Én. Ash, Cal és Michael le tudta mondani. Érdekes. — haraptam ajkamba.

- Frontember vagyok, Baby.

- Menj a faszba, a frontemberségeddel együtt! — csaptam ki szobája ajtaját és a nappali felé mentem a fiúkhoz.

- Mi baj Layla? — nézett Michael sajnálkozva.

- Semmi. — mosolyodtam el keserűen és átkaroltam magam.
— Holnap gyertek! Ne hagyjatok cserben. — legalább ti ne...

- Rendben. — bólintott Ash.

- Mindenképp ott leszünk. — folytatta Calum.

- Köszönöm. — suttogtam.
— Sziasztok.

Elindultam az ajtó felé.

- Layla! — visszafordultam.

- Igen?

- Ne vigyelek haza? — fürkészett Ashton.

- Ne. Hazasétálok. — nyitottam ki az ajtót és kiléptem az utcára.

Eddig tudtam magam tartani.
Hörögve zokogtam fel.
Cserben hagyott. Megint...

Pittyegett a telefonom, mire felnyitottam és megnéztem az értesítéseket.

Instagram

Luke posztolt egy képet. Rólam.

@lukehemmings: Sajnálom, baba! Szeretlek<3

@lukehemmings: Sajnálom, baba! Szeretlek<3

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Én is szeretlek Luke...

_________________________________________
Sziasztok!
Sajnálom, de ritkábban lesznek részek.
Nagyon nehéz időszakon megyek keresztül, aminek a következtében élni sincs kedvem.
Mindegy.

Megpróbálok nektek hozni hetente egy részt.

2017.02.25.

Merci

shattered pieces [L.H.] |✔Where stories live. Discover now