Вейлин Ал Сорна е само десетгодишен, когато баща му го оставя пред железните порти на Ордена. Братята от Шестия орден са се посветили на битките и Вейлин ще бъде обучен и закален за суровия безбрачен и опасен живот на Воин на Вярата. Той вече няма друго семейство освен Ордена.
Бащата на Вейлин, Кралик Ал Сорна, е бил Военачалник на крал Янус, владетеля на Обединеното кралство. Гневът на Вейлин, че е лишен от рожденото си право и зарязан на прага на Шестия орден, не знае граници. Той лелее спомена за майка си и това, което ще научи за нея в Ордена, ще го смути. Баща му също има мотиви, които Вейлин ще започне да разбира. Но една истина надделява над всички останали: Вейлин Ал Сорна е предопределен за бъдеще, все още непонятно за него.
Бъдеще, което ще промени не само Кралството, а и света.
Нека разнообразим малко с една невероятна книга, на още по-невероятна поредица!
Отначало ми се видя странна. И тогава разбрах че към всяка глава има "предистория", а това се оказа страхотно. (Напомни ми на една друга книга, която ще видите по-късно).
Нека се върнем на "Кръвна песен" (Дори заглавието й, ме кара да откачам. Просто е ... страхотно заглавие!).
Хора, зарежете всичко и марш към най-близката книжарница, за да намерите книгата!
Вейлин Ал Сорна, пристъпва в Ордена. С това започва книгата. А там... той, заедно със други момчета(ордена не допуска момичета), ще се обучават за войни, които краля да използва в плановете си.
Отплавайте към Обединеното Кралство! (Не това в нашия свят, а в света на Антъни Райън.) Преминете заедно с Вейлин, всички несгоди, войни и препятствия!Рядко намирам книги в които религията е ... важна за хората. Но в "Кръвна песен", хората от Обединеното кралство, изповядват "прословутата" Вяра!
Вярата, разделена на шест Ордена, всеки Орден имащ свой Аспект.
Толкова ми хареса поредицата, че реших никнейма ми да е "Aspect".(Някой хора питаха.)Още по-страхотно е, че имаме карта на света! Това прави книгата много по-реалистична(според мен).
Така че...Преживейте годините тренировка в Ордена, кръвопролитията на войната и споделете съдбата на героя и "братята" му.
YOU ARE READING
100 Fantasy Books
RandomПисна ви от скучния ни свят? Мога да ви помогна как да избягате от него! Грабнете всяка една от тези 100 фентъзи книги, за да се потопите в светове на: Герои и Чудовища. Мрак и Светлина. Застанете рамо до рамо с тях и станете част от исто...