Пазете се от Принца на тръните...
Когато е на девет, убиват майка му и братчето му...
На тринайсет е главатар на банда кръвожадни разбойници...
Смята на петнайсет да е крал...
Време е принц Йорг Анкрат да се върне в замъка на баща си и да вземе онова, което е негово по право. От деня, когато е видял как хората на граф Ренар убиват майка му и малкото му братче, а самият той е висял безсилно в плен на бодливата шипка край пътя, Йорг се опитва да отприщи тровещата го мъст и да въздаде справедливост. За него животът и смъртта са игра, в която няма какво да загуби.
Ала в бащиния му замък дебне вероломство.
Вероломство и черна магия.
Може ли един младеж, пък бил той и решен на всичко, да победи врагове с невъобразима сила?
Време е за още едно фентъзи! Първа книга от "Разделената империя", ще ви завладее!
Йорг Анкрат, момчето около което се върти поредицата. Станал главатар на разбойническа банда, момчето решава да се върне в бащиния си замък и да вземе това, което му се полага по право.
Станал свидетел на ужасяващото убийство на майка му и брат му, Йорг трупа гняв и мъст в себе си. Сега години по-късно едно желание го завладява. Желание за справедливост. И той ще направи всичко, за да го получи...Третирайки всичко около себе си, като пионки в плана му, той се насочва към трона на баща си...
Историята му... ще ви накара да настръхнете. Ще отнеме съня ви...Стилът на писане на Марк Лорънс, е увлекателен. Въображението ми работеше с пълна сила, за да създаде сцените.
Историята на Йорг не е за всеки. Но тези които искат да се потопят в един друг, различен свят от нашия, но представен не само от хубавите му страни, а и от лошите, това е книгата.Объркващо може да ви се струва, че има две различни време.
Йорг разказва преживяванията си "сега", както и тези от "преди 4 години". Това обърква на моменти, но когато свикнеш, идеята ти се струва гениална!Книгата не е от "лесните четива". Има доста подробности, объркващи моменти(като свикнеш, става забавно). Главния герой Йорг, обича да мисли... и то по много! Размишления, размишления... дори когато убива, размишлява защо е убил...
Има и много черен хумор.Лично мое мнение, книгата е завладяваща. Харесва ми идеята, че главния герой не е ... "добър". По-скоро е егоист, мислещ само и единствено за себе си. Той е най-важен! Мнението му е най-важно! Неговите стремежи, са най-важните!
Марк Лорънс е написал една ...(сложете най-хубавото прилагателно, за което се сещате.) поредица!
Тези от вас, прочели книгата, моля заповядайте(с V.I.P покана) да напишете мнението си(Б.С).
Другите... които съм убедил да хвърлят по едно око и да я почетат...
Включете се в бандата на Йорг и помнете... вие не сте важни! Той е важен...
ESTÁS LEYENDO
100 Fantasy Books
De TodoПисна ви от скучния ни свят? Мога да ви помогна как да избягате от него! Грабнете всяка една от тези 100 фентъзи книги, за да се потопите в светове на: Герои и Чудовища. Мрак и Светлина. Застанете рамо до рамо с тях и станете част от исто...