Селена Сардотиен е измъкната от затвора на Ендовер, за да се озове в плен на разкоша на кралския дворец. Принц Дориан предлага да й върне свободата, но при едно условие. Тя трябва да спечели състезанието за нов кралски убиец, а нейни опоненти ще са най-жестоките мъже в кралството.
Всекидневието на Селена се изпълва с изтощителни тренировки за големия турнир и с отегчителни до смърт дворцови порядки. Нещата стават малко по-интересни, когато принцът започва да проявява интерес към нея... но грубият капитан на стражата Каол е този, който я разбира най-добре.
Когато участниците в турнира започват да измират един след друг, Селена осъзнава, че битката е не само за първото място, но и за живота й.
Добре... Трябва да намаля шоколада. Защото тази книга... просто ме побърка. Книгата е удивителна, а поредицата още повече!
Сара Дж. Маас пише страхотно, увлекателно и умее да създава дълбоки герои. Помня когато прочетох книгата... Трябваше да уча за тест и беше около 12 вечерта. Отворих я с намерението да прочета само 1 глава... О не! След първа дойде и 2 и 3... докато се усетя вече беше 2 часа а аз бях на 8 глава.
Обожавам книги, в чийто светове попадам в миналото. Няма техника и подобни. Има само древна магия. А това е най-страхотното.
Обожавам странните светове, а този е такъв! Сара е дала страхотни имена на героите, градовете, континентите... абе на всичко!
(Но за ваша информация, следващата седмица научих че имам 6 на теста!)Спрете скуката с тази книга, а и със следващите! Ще сте заети поне седмица. А ако четенето пречи на училището, зарежете училището. (Понякога съм бягал, за да си я дочета на спокойствие) (Да.... странно, но какво пък..)
Поредицата ще ви хареса страшно много! Нека тези които са я чели, да изкажат мнението си(отново без спойлери!).
Другите които съм убедил да я прочетат... Изкажете мнението си след това!
Хайде не се правете на срамежливи! Знам че не сте! :D
YOU ARE READING
100 Fantasy Books
RandomПисна ви от скучния ни свят? Мога да ви помогна как да избягате от него! Грабнете всяка една от тези 100 фентъзи книги, за да се потопите в светове на: Герои и Чудовища. Мрак и Светлина. Застанете рамо до рамо с тях и станете част от исто...