Една класическа история...
Момче срещу момиче...
Момичето... обива хора...
Кас Лоууд е наследил необичайно призвание: Той убива мъртъвци.
Баща му е правил същото преди него, докато един от призраците, по чиито дири е тръгнал, не го разкъсва на парчета. Сега Кас трябва да скита из страната, придружен от майка си – вещица на дребно, и котарака си, който може да надушва призраци, в търсене на легенди и местни предания, по следите на тайнствения свят на мъртвите. Когато пристига в поредния град по дирите на призрак, когото местните наричат Анна в рокля от кръв, Кас не очаква нищо повече от обикновеното: приближи се, прицели се, убий. Това, което открива обаче, е момиче – призрак като никой друг преди. От смъртта си насам Анна е убивала всеки човек, осмелил се да прекрачи прага на изоставения є дом. И по незнайно каква причина пощадява живота на Кас.
Корицата е толкова красива. Улавя атмосферата в книгата. Кас Лоууд е пълен със сърказъм и самоирония, и не се взима твърде насериозно с заобикалящата го драма.
Кендар Блейк разказва историята на Тезеус Касио, ловецът на духове. Той и майка му - вещица, заедно със котката им, обикалят от град на град, търсейки отмъстителни духове. Без да се застояват твърде дълго на едно място.
В Анна има нещо различно... Тя е по-силна от всеки дух, който Кас е срещал преди.
А защо вместо да го убие, както е превила с всички до сега... Анна пощадява живота му?Книгата е пълна с ирония, магически вещерски ритуали и запомнящи се свръхестествени създания!
Автора пише страхотно и мен ме грабна(повече от сериала "Supernatural"). Книгата е страхотна и всеки, който я прочете - няма да съжалява(особено и с втората книга).
Всеки който я е чел, може да изкаже мнението си.
Останалите... (поклащам глава с тънка усмивка)
ESTÁS LEYENDO
100 Fantasy Books
De TodoПисна ви от скучния ни свят? Мога да ви помогна как да избягате от него! Грабнете всяка една от тези 100 фентъзи книги, за да се потопите в светове на: Герои и Чудовища. Мрак и Светлина. Застанете рамо до рамо с тях и станете част от исто...