Пърси Джаксън е на път да бъде изхвърлен от училище... отново. И това е най-малкият от всичките му проблеми. Напоследък чудовища и древногръцки богове се пръкват навсякъде, вместо да си стоят по страниците на учебника му по литература. А за капак на всичко, изглежда, че е успял да ядоса някои от тях. Истинската мълния на Зевс е открадната и познайте кой е главният заподозрян.
Сега Пърси има десет дена, за да открие и върне задигнатата собственост на повелителя на небето. За да се увенчае с успех подвигът му обаче, момчето ще трябва да направи малко повече от това просто да разбере кой е истинският крадец.
Вече е време, да се отдаде заслуженото на Рик Риърдън.
Виновно ми е, че слагам тези книги чак на 24 място в класацията ми, но ръцете ми са вързани. И макар че се наслаждавах на всяка страница (освен на 4-тата книга, защото не можах да намеря хубав pdf файл...), на книгите (и поредиците) от 1 до 23 място, ми бяха или по-интересни, или по-добре написани. Което естествено не прави "Пърси Джаксън" лоша поредица... И... вече се оплетох в обяснения.Време за хвалби!!! :D
Мисля си, че сигурно някой от вас се чудят защо не критикувам, или поне не споменавам слабите страни на книгите. И искам да знаете, че просто не бих могъл да го правя. Докато съм чел тези книги, просто се наслаждавах на всяка минута, която ми отне да ги завърша. Както и че просто не гледам лошите страни. Авторите са се постарали, дали заради нас читателите, или заради парите, все са отделили време за да направят нещо, което по случайност или не, ми е харесало. И то много. Страшно много.Като за начало, книгите на Рик Р. ми харесаха заради сюжета. Харесвам гръцката митология.
Поредицата беше от пъвите книги, които попаднаха в телефона ми, когато започнах да чета. Затова Пърси със своята аутсайдерност (може би думата е неправилна, но няма значение - знам че я разбрахте) и различност, странни случки и тъпата госпожа по математика (не ме разбирайте погрешно, не съм против математиката, но учителката ми е гад) ме грабнаха. И макар че сега осъзнавам, че началото на поредицата малко куца... тогава едва го забелязвах. Рик се е постарал с направата на добри и различни герои, за да може всеки читател да намери част от себе си в някой от тях. Аз също намерих... ( няма да споменавам, това е различна история ).
Детайлите и описанията са на ниво, харесвам начина по който Рик премахва и добавя героите ( изглежда толкова лесно...). И естествено, че фаворитката ми беше Талия... ( но без спойлери сега. И все пак спомнете си кой е баща й ).
Няма как да не спомена и чудестните ситуации в които попадат "героите". Рик така хубаво е навързал митовете, апък и кой не иска да отиде в лагера на нечистокръвните? ( не се сдържах просто...)
Ако харесвате гръцките богове и цялата митология, прочетете я! Скуката изчезва като подплашена хлебарка - гарантирано! :D
( Когато пробваш способностите си за реклама и се получи страхотно. Самочувствието се вдига на максимум )
Всеки който е чел поредицата може да изкаже мнението си, като се допуска само лек спойлер ( но не прекалявайте ).
Останалите, не допускайте грешката да ядосате боговете... Току виж, окаже се че ви е баща...+ Посвещавам тази книга и цялата поредица на
YOU ARE READING
100 Fantasy Books
RandomПисна ви от скучния ни свят? Мога да ви помогна как да избягате от него! Грабнете всяка една от тези 100 фентъзи книги, за да се потопите в светове на: Герои и Чудовища. Мрак и Светлина. Застанете рамо до рамо с тях и станете част от исто...