Представете си свят, в който не можеш да погледнеш навън - дори за миг! Там има нещо непонятно, неразбираемо, невидимо... то поразява ума на човека в миг и го кара да изпада в самоубийствена ярост. Човечеството трябва да затвори очи, ако иска да оцелее...
"Кутия за птици", е една различна книга. И то в добрия смисъл. Прочетох я за ден, тъй като не е много дълга, което ми подейства малко тъжно, защото предпочитам дългите книги или направо цели поредици от няколко книги. Но въпреки, че е кратка, се свързах с героите. (И се моля наум да има продължение.) Книгата е удивителна. Кара ни да се замислим, какво бихме направили ние при такава ситуация, за да оцелеем.
Няма сложни части и се чете лесно и с удоволствие. Някой неща се разкриват, а други не, което също ми допада донякъде, а донякъде го мразя.
Като цяло, книгата проследява историята на Малори. От началото на събитията довеждащи убийствена лудост, до края. Малори е геройня, която израсна пред очите ми. Често дори я сравнявах с майка си, защото съм убеден, че майка ми също би направила това, което Малори е сторила. Да оцелее. А и не само. (Не искам да издавам спойлери, но ще разберете за какво говоря, когато прочетете книгата. Почти сигурен съм, че и вие бихте сравнили Малори с майките си.)
Джош Малерман, знае как да ме накара да изтръпна. И е уцелил точното място със книгата си.
Същества, които не можем да видим. Това е слабото ни място. И си представяме най-лошото възможно нещо. Нашето въображение се обръща срещу нас. И няма какво да направим, освен да затворим очи.
"Кутия за птици" е сензационният дебют на Джош Малерман, който вече покорява читателите по света. Тя дълбае из човешките умове и души, на които е отказан достъп до основното ни сетиво - очите.
YOU ARE READING
100 Fantasy Books
RandomПисна ви от скучния ни свят? Мога да ви помогна как да избягате от него! Грабнете всяка една от тези 100 фентъзи книги, за да се потопите в светове на: Герои и Чудовища. Мрак и Светлина. Застанете рамо до рамо с тях и станете част от исто...