Ještě v polospánku jsem se posadila na postel a promnula si oči.
Vstala jsem a moje kroky směřovaly přímo do koupelny.
Pustila jsem studenou vodu a opláchla si obličej.
Vyčistila si zuby a učesala si vysoký rozcuchaný drdol.
Oblékla jsem si obyčejné džíny, šedé tričko a černou mikinu na zip. A pak se nalíčila.Zvala si batoh a šla dolů do kuchyně. Mamka dneska ještě spala tak jsem si vzala z lednice jogurt a sedla si ke stolu.
Vzala jsme si mobil a rozklikla zprávu od Colera.Pořád jsem si ji četla dokola a dokola a rozhodla jsem se že mu odpovím ve škole z očí do očí.
Vzala jsem batoh, obula jsem si boty a vyrazila do školy.
Jsem docela ráda, že jdu do školy alespoň budu myslet na něco jiného a ne pořád na ten deník.
Nebyl by den bez nadávek a papírových koulí do obličeje.
Už jsem si myslela že to je všechno, ale spletla jsem se.
T:nazdárek, co pak to tu máme...že by podivínovu kámošku!? "
,,jo už to tak vypadá! "
Řekla jsem odstrčila ho a šla dál...to byla chyba.
Přišel ke mě otočil mě a dal si facku, že mi málem upadla hlava.
Spadla jsem na zem a začala brečet.Najednou se tu objevil Coler a dal Thimothymu pěstí.
Ten se svalil na zem a jeho parta utekla někam pryč.Přiběhl ke mě a zvedl mě ze země. Palcem mi utřel slzy z tváří.
,,j-já jsem ti chtěla říct že...."
,,Miko já tě miluju "
Nic jsem neřekla, protože jsem ani nemohla...Coler mě políbil před všemi lidmi že školy a já se cítila trapně i když jsem byla nejšťastnější člověk na světa.
,,Miko jestli se mnou budeš chtít chodit musíš vědět i pár divných věci...ano "
,,dobře, ale děsíš mě "
ČTEŠ
Said Deer
Fantasy,, Hele Colere, zase si čteš! " zařve na něho Timothy když si ho všimne jak sedí v temném koutu jídelny. ,, Jo" ,, Ale víš že kluci si nečtou Colere! " vytrhne mu knihu z ruky a zahodí ji na zem. ,, Nech ho být Timothy, každý si smí číst!! " zasta...