Doma jsem se ukrutně nudila. Nevěděla jsem co mám dělat, sice jsem si mohla volat nebo psát se Sárou, ale to se mi moc nechtělo.
Zejtra je neděle a já musím jet s rodiči ke známým.
Vůbec se mi tam nechce, možná budu hrát že mi je zle.______
,, Miko tak mi jedeme, ty hlavně odpočívej ano?! "
,,ano mami, neměj strach! "
Domluvila jsem a pak jsem jen zaslechla zacvaknout dveře.
Podařilo se mi zůstat doma, mámě jsem řekla že mě bolí břicho a hlava.Vyskočila jsme z postele a pak se převlékla do černých teplaků a šedého delšího trička.
Udělala jsem si vysoký rozdrbaný drdol a šla si dát nějakou snídani.Otevřela jsem lednici a koukala co bych si mohla dát k jídlu.
Nemohla jsem se rozhodnout co si dát, buď jogurt s müsli nebo ovocný salát.
Rozhodla jsem se pro müsli s jogurtem.Sedla jsem si ke stolu a snědla si svou snídani.
_______
,,tak jo, měj se hezky Sárý, ráda jsem tě zase slyšela, pa "
Dovala jsem se Sárou a šla jsem si sednout na postel.
Co mám teď dělat.
Chtěla jsem se koukat na nějaký film, ale přerušil to zvonek u dveří.
Nuceně jsem se zvedla a šla se podívat kdo zvoní.Koukla jsem kukátkem kdo tam je a na chvíli se mi zastavil dech.
Co tu dělá?!
Stál tam Thimothy a netrpělivě čekal až mu otevřu.
,,běž pryč! "
,,ale kotě, pusť mě dovnitř vím že jsi tam sama "
,,nech mě být a běž pryč! "
,,Tady se nám někdo zlobí, potrestáš mě?! "
,,hele jdi si to zkoušet na někoho jiného! "
Byla jsem rozklepaná a přes tu nervozitu jsem si nevšimla že jsem pootevřela dveře.
Najednou se rozrazili dveře které mě srazili na zem.
,,promiň kotě, ale potrestaná tu budeš ty!"
Vzal mě za zápěstí a pevně ho stisk abych se mu nemohla vysmeknout.
Jeho stisk byl velmi pevný, není divu když chodí pořád posilovat.
Od táhl mě do mého pokoje a zamlk.
Následně mě hodil na mou krásně ustlanou teď už rozházenou postel.Sedl si na mě a sundal mi tričko.
Jezdil svýma rakama po mém holém břiše nahoru a dolu.
__
Když mi chtěl sundat kalhotky začala jsem ječet a bít ho.
Nějak se mi povedlo ho kopnout do rozkroku a doběhnout ke dveřím.
I přes moje rozklepané ruce jem otevřela dveře a vyběhla na chodbu.
Při cestě jsem narazila do Colere, který se záhadně objevil v cestě.Coler měl velmi vyděšený výraz když mě viděl.
A hlavně když slyšel mluvícího Timothyho.,,Kotě kde jsi ještě jsem neskončil!! "
Nalepila jsem se ještě víc na Colera a zabořila mu hlavu na hruď.
Když Timothy vyšel z pokoje Coler mě položil na zem a já se opřela o zeď.
Šel jeho směrem a když byl dost blízko začala na něho řvát co tu jako chce a co na mě sahá. Byl jako splašený.
Timothy ho vůbec neposlouchal jen si mnul pěsti a já věděla že za chvilku udeří. Však jsem neměla sílu na to něco říct, natož se zvednout. Jen jsem tam tak seděla a sledovala co se stane.
Jen protočil očima a udeřil, nevím jak se to Colerovi podařilo, ale vyhnul se...byl moc dobrý protože hned udeřil on a to Timothy nečekal, protože to schytal příno do obličeje.Trošku zavrávoral, ale nic extra to sním neudělalo.
Jen si sáhl na místo kde dostal ránu a uchechtl se koukl se na mě a zpátky na Colera.
Odkopl ho na zem a dal mu ještě loktem do břicha.
Při odchodu si do něj ještě kopl.
Na mě se ani nekoukl když procházel okolo mě,za což jsem ráda.
Pobrala jsem všechny své sílu a došla ke Colerovi, který ležel na zemi schoulený do klubíčka.
Klekla jsem si k němu a objala ho.
Řekla jsem mu ať si stoupne, že ho odvedu do mého pokoje kde si lehne.Došli jsme do pokoje a já ho uložila do postele.
Přikryla jsem ho dekou a lehla si k němu....
ČTEŠ
Said Deer
Fantasy,, Hele Colere, zase si čteš! " zařve na něho Timothy když si ho všimne jak sedí v temném koutu jídelny. ,, Jo" ,, Ale víš že kluci si nečtou Colere! " vytrhne mu knihu z ruky a zahodí ji na zem. ,, Nech ho být Timothy, každý si smí číst!! " zasta...