Jak už jsem řekla, CHCI HO!!
,,chci tě, teď a tady! "
Řekl mi do polibku a já mu jednoduše odpověděla.
,,tak si mě vem! "
Nad mojí odpovědí se pousmál a rychle nás otočil, takže jsem teď dole já.
Jeho rty mě líbáli tak moc vášnivé, že jsem byla v sedmém nebi.Nedokážete si představit jak je to neuvěřitelně krásné.
Z mých rtů se přesunul k mému krku, svým jazykem si dělal mokrou cestičku, jeho rty se zastavili a udělal mi cucflek.
Vrátil se trošku výš a olízl mi ušní lalůček, pak ho i jemně skousl.Vrátil se k mým rtům.
Zbvihl mě do sedu a já mu omotala nohy kolem pasu.Jeho ruce se přemístili na můj zadek a jemně ho zmáčkli.
Musela jsem mu zasténat do polibku.
Svoje rty jsem přesunula na jeho ucho a stejně jako on jsem mu ho skousla.Vzdech a já se musela usmát, protože jsem ráda, že ho můžu potrápit.
Povalila jsem ho na záda a sedla si na něho obkročmo, lehce jsem se otřela o jeho rozkrok a sundala mu tričko.
Dlaněmi jsem přejela po jeho dokonalém těle.
Svým jazykem jsem si udělala mokrou cestičku od jeho lemu kalhot až k jeho rtů na které jsem se hned vrhla.Jeho ruce se přemístili pod moje tričko, které hned bylo dole na zemi.
Neustále jsme se líbáli, nemohla jsem se nabažit jeho rtů._______
Jestli se mě teď zeptáte jaké to bylo? Tak to bylo skvělé!
Když jsem otevřela oči tak jsem hned viděla pootevřené dveře. Vyšvihla jsem se do sedu a otočila se na druhou stranu.
Nikdo vedle mě neležel.
Porozhlédla jsem se po pokoji a až když jsem si všimla svého oblečení všude po pokoji tak mi došlo, že jsem nahá.
Sebrala jsem své oblečení a oblékla se.,,ahoj mami! "
,,ahoj zlato, dáš si snídani? "
,,no jasně, děkuji "
Sedla jsem si ke stolu a vyndala si mobil.
: kam jsi zmizel;)?
,,tady to máš "
,,děkuji "
_______________
Zase se neozval, to dělá snad schválně. Až se objeví tak ať si mě nepřeje!
ČTEŠ
Said Deer
Fantasy,, Hele Colere, zase si čteš! " zařve na něho Timothy když si ho všimne jak sedí v temném koutu jídelny. ,, Jo" ,, Ale víš že kluci si nečtou Colere! " vytrhne mu knihu z ruky a zahodí ji na zem. ,, Nech ho být Timothy, každý si smí číst!! " zasta...