20.

14 3 0
                                    

Po ukrutně dlouhém volání se Sárou jsem se rozloučila a típla hovor...rozvalila jsem se na posteli s bláznivým pocite v hlavě.

Taky jsme se se Sárou domluvili, že jdeme zejtra na koupaliště moc se těším zejtra má být velké vedro a hlavně je víkend.

Zvedla jsem se z vyhřáté postele a mé kroky směřovali do koupelny.
Svlékla jsem se a vlezla do sprchy.
Dneska nemám náladu na vanu.

Vylezla jsem a zabalila jsem se do ručníku.
Vyčistila jsem si zuby a pak vyfoukala své zrzavé vlasy. Převlékla jsem se do pyžama a šla si lehnout.

_________

Vstala jsem asi okolo deváté hodiny a šla si vyčistit zuby.
Učesala jsem si dva zapletené copánky a oblékla si černobílý crop-top a riflové kraťasy.
Do vaku jsem si dala ještě sluneční brýle, peněženku, klíče a plavky s ručníkem a opalovacím krémem.

Došla jsem dolů do kuchyně se nasnídat a pak jsem se rozloučila s mamkou  a šla na místo kde se máme sejít se Sárou.

Sára přišla co nevidět, ani jsem nemusela dlouho čekat. Přivítali jsme se a šli na koupaliště.

Tam jsme se v kabinkách převlékli do plavek a šli na lehátka k bazénu.
Lehli jsme si a odpočívali.

,,hele Miko, tamhle jsou nějaký kusani a koukají sem! "

Sára si skousla spodní ret, já jsem si sundala sluneční brýle a posadila se abych lépe viděla.

Šel tak Timothy a jeho parta, ale toho koho jsem tam pak zahlédla...Coler tam byl snimi...
Chtěla jsem začít brečet, ale i začít na něho řvát.
On si snima chodí jako na koupaliště, ale normálně ho můžou mlátit.

Jako, ale musím uznat že je v těch plavkách děsně sexy...hlavně ty jeho buchty.

,,tak co na ně říkáš Miko? "

,,super, až na to že tam je Coler a Timothyho banda! "

,,no to snad ne a já už jsem chtěla jít lovit "

Coler si mě všiml jak na něj zuřivě koukám a úplně ztuhl.
Timothy se ho na něco ptal a pak se kouk na mě a pousmál se.
Celá jeho banda šla k nám.

Sáru zaměstnal Andrei, šla s ním a s dalšími do vody.
Já tam zůstala s Colerem sama.

Šli jsme za kabinky a hned jak jsme zmizeli z dohledu tak mě Coler začal líbat, spolupracovala jsem, než mi došlo co to právě dělám.

Odstrčila jsem ho a hned po něm vyjela.

,,co si o sobě vlastně myslíš, ve škole tě mlátí a pak si snima chodíš do bazénku jo?!. Jsi se úplně zbláznil ne!"

,,Miko uklidni se já ti to vysvětlím...kluci mě prostě pozvali no, tak proč to odmítat když je takovej hyc"

,,a to jsi nemohl jít semnou?! "

,,asi mohl "

Naštvaně jsem ho poodstrčila a šla si k lehátku pro věci.

Jsem na něho naštvaná, ale stejně ho chci a miluju ho. Teď bych ho nejradši zatáhla do té kabinky a rozdala si to sním, ale ne teď... jsem na něj naštvaná a nemůžu mu hned padnout k nohám.

Stal tam a koukal do země. Byl smutný že jsem na něho naštvaná, ale může si zato on sám.

Vzala jsem si věci a šla se převléct do kabynky.
Zrovna když jsem si sundala vršek tak jsem ucítila jak na můj krk někdo dýchá, ztuhla jsem...doufala jsem že je to Coler a taky byl.

,,promiň mi to, že jsem nešel s tebou "

Zašeptal mi do ucha a skousl učni lalůček, pak mě začal líbat na krku a hladit na zádech.

Stál tak blízko, že jsem cítila jeho chloubu na mém zadečku.

Otočil si mě k sobě a začal mě líbat.
Pak k tomu přidal i jazyk a začala válka.
Samozřejmě jsem prohrála.

,,Miko jsi tady!!? "

Ozvala se Sára před kabinkou. Lekla jsem se a poskočila. Coler se uchechtl a začal mě znova líbat. Odstrčila jsem ho a dala jsi podprsenku a crop-top.

,,jo jsem tu, běž napřed už jdu "

,,dobře, ale chvátej! "

,,jo jo "

Sára odešla a já vykoukla z kabinky jestli není někdo poblíž, vylezla jsem a šla za Sárou.

,,počkej a to nedostanu ani pusu na rozloučenou? "

Našpulil pusu a já k němu přišla a dala mu pusu na tvář zarazil se čekal že ho políbím, ale mílil se.

Pak jsem už jen šla za Sárou a pak k nám domů.


Said Deer Kde žijí příběhy. Začni objevovat