Budík mě vzbudil v 6:20 a já odmítala vstát. Musím do školy, ale nikomu se tam přece nechce.
Chtěla jsem si vymyslet nějakou výmluvu, ale ve škole na mě čekala Em.
Takže jsem se vyhrabala z teplého pelechu a šla do koupelny.
V koupelně jsem si jako vždycky vyčistila zuby, učesala a trošku se nalíčila, takže jen řasenka a balzám na rty.
A nejhorší věc co mě ráno může potkat je vybírání oblečení.
Nakonec jsem si vzala tričko s květy a černé džíny.
Vzala jsem si batoh a naházela do něho nějaké věci do školy a pak šla dolů do kuchyně.,,ahoj mami "
,,ahoj, tady máš tousty "
,,jo,dík moc! "
Vzala jsem si snídani a sedla si ke stolu, celou dobu jsem projížděli Facebook a instagram.
Když jsem dojedla tak jsem dala talíř do myčky a šla se obout,pak jsem si vzala slabší kabát a do batohu ještě sluneční brýle.,,tak ahoj! "
,,ahoj"
Zavřela jsem za sebou dveře a jako vždycky si dala sluchátka.
Při cestě do školy vždycky přemýšlím nad blbostma.
Pak mi přišla esemeska. Byla od Em.:ahoj, počkej na mě prosím, půjdu s tebou :*
:ok, za chvilku jsem tam :D
Schovala jsem mobil a vydala se za Em.
Nebydlí moc daleko, takže to je dobrý.
Za asi tak 5 minut jsem tam čekala.,,ahoj Miko, nezajdeme si ještě pro kafe?"
Udělala na mě psí oči.
,,ahoj ;D, no tak fajn. A půjdeme do naší kavárny, třeba tam budeš mít toho frajera "
,,hele nech si toho není můj, zatím. A jo, můžeme jít tam"
Vyrazily jsme teda ke kavárně a cestou si povídali o škole, znáte to, prostě jestli píšeme a blablabla...
Konečně jsme dorazili ke kavárně a vešli dovnitř.Když jsem vešli dovnitř tak nás pozdravila milá paní ve středním věku, její pozdrav jsme jí obětovali.
,,co si dáte slečny? "
,,já si dám jedno latté a prosila bych sebou, děkuji "
,,já bych si dala také jedno latté a k tomu jednu čokoládovou koblihu a také sebou, děkuji "
,,zajisté, hned to bude "
Do pěti minut jsem měli své objednávky a vydali jsem se ke škole.Cesta nebyla tak moc dlouhá ,jelikož jsme si povídali . Je jasné ,že se Em ten kluk z kavárny líbí. Škoda ,že tam dneska nebyl...snad příště.
Bum a jsem u školy...je to mučící pohled na velké dveře do kterých se valý velký dav studentů. A jedním ze studentů jsem i já s Em. S nechutí jsem se vydali do školy a zastavili jsme se až u skříněk .
,,no a co máme vůbec za hodinu ?"
,,řeknu ti s velkým soucitem ,že chemii "
,,tak to je konec mého života !"
,,čteš mi myšlenky "
Dál jsem to nerozebírali a šli na hodinu chemie .
Je to vážně nuda co vám budu povídat ,každý to známe jak to probíha ,zazvoní ,přijde učitel a přijdou ty chemický kecy .
A pak ten božský zvuk zvonku co oznamuje konec hodiny .
Oo ano zapomněla jsem zmínit ,že Coler tu zase není a ne neozval se.Za nějakou dobu byl i konec školy a nastala ta chvilka zas a znova a kafčo .
,,takže jdeme na kaffe ?"
,,jasně ,proč ne "
,,tak jdem a co když tam bude Owen ?"
,,tím líp!"
celkem retardovaně se uchechtla .,, stačí říct a další objednávkou latté a čoko dortíku ti zařídím rande !"
teď jsem se pro změnu uchechtla já .,,zapomeň ty pako !"
,,tak fajn no,ale nezapomeň ,že to klíďo udělám a ráda !"
,,neboj beru to na vědomí "
Ta kavárna je vážně od školy snad jen metr. Nebo to je tím ,že pořád o něčem meleme... jojo to je dost možný .
Vešli jsme do kavárny a hned nás přívítal mladý kluk .
Kdo jiný něž Owen.,,ahoj Emi a ty jsi ...?"
,,já jsem Mika ,jinak taky zdravím "
,,jé ahoj Owene "
Byla rudá jako rajče ,přála bych vám to vidět .
Mezitím co Em slintala a mluvila s Oweme, jsem si šla sednout k našemu oblíbenému stolu a koukala z okna .
Najednou jsem vyskočila jako pružina když jsem viděla kluka a ne jen tak ledajakého .
Vyběhla jsem z kavárny v domění ,že ten kluk co ho vidím je ten koho jsem neviděla celý den .
Běžela jsem za ním a chytla ho za rameno , vylekaný a překvapený kluk se otočil s nechápavým pohledem .,,ježiši moc se omlouvám ,musela jsem si tě s někým splézt "
,,v pořádku"
Otočila jsem se a vrátila se do kavárny kde na mě Em hodila nechápavý pohled .
,,myslela jsem ,že je to Coler "
,,ale no tak ,určitě se válí doma a napíše ti "
S falešným úsměvem jsem si sedla ke stolu kde na mě už čekalo kaffe a čokoládový dortík .
------------------------Dost dlouhá pauza ,ale už se to snad zase rozjede .
ČTEŠ
Said Deer
Fantasy,, Hele Colere, zase si čteš! " zařve na něho Timothy když si ho všimne jak sedí v temném koutu jídelny. ,, Jo" ,, Ale víš že kluci si nečtou Colere! " vytrhne mu knihu z ruky a zahodí ji na zem. ,, Nech ho být Timothy, každý si smí číst!! " zasta...