●~● 4 ●~●

4.4K 456 216
                                    

Mode off çocuk kimse ile kolay kolay konuşmuyor..

Mode off çocuğun hiç arkadaşı yok..

Mode off çocuğa arkadaşça yaklaşan da yok.

Mode off çocuk öğle yemeği saatinin yarısında ortalıktan kayboluyor..

Mode off çocuk kimi derslere katılmıyor..
Öğretmenler onun yokluğunu görmezden geliyor. .

"Bu işte bir b.kluk var!
Kokusunu alıyorum!"

Jongin, mode off çocuğun yine ektiği  bir derste ona dair gözlemlerini zihninde tartarken defterini karalamayı bırakıp Jackson'a silgisini fırlattı.

"Ne var bee ?!"

"Yine mi osurdun lan!?"

"Sucuklu tostu çok seviyorum ama çok dokunuyor ama çok seviyorum."

Jongin gömleğini burnuna çekerek YoungJae'ye işaret etti.

"Pencereyi aç. Osurukmonoksitten zehirleneceğiz bu gazman yüzünden."

"Heeehh!! Amma abarttın haa!!"

"Arka taraf sessiz olun! YoungJae evladım sen de kapa o pencereyi dışardan kötü kokular geliyor. Anlaşılan yine bir yerlerde kuyu taşmış."

Hoya ve Jongin elleri ağızlarında sessiz kahkahalarla boğulurken Jackson lavabo için öğretmenden izin alarak sınıftan çıktı.

Trafik dersinden sonraki Coğrafya dersinde KyungSoo sınıfa dönmüştü.
Jongin onun yanına gidip gitmemekte kararsızlık yaşarken bahanesiz oluşuyla yerinde kaldı.

Öğle arasında ise sınıfta kalıp KyungSoo'dan dört sıra geride sessizce yemeğini yerken başını yemeğine doğru usulca hareket ettirişini izledi.
Dar omuzları zaman zaman geriliyor bazen de iç çeker gibi düşüyordu.
Bedenine bol gelen süveterine rağmen kısa boyuna oranlı zayıf olduğu belliydi.
Siyah saçları ensesinde bitiyor, belli belirsiz pencereden süzülen esinti ile birkaç tel havalanıyordu.
Jongin kendi halinde âdeta görünmez gibi bu okulda varlığını sürdüren gencin üzerine
'çiçek dalında güzeldir '
yazısı asmak istedi.
Böyle bir yazıyı bir parkta göresiye kadar o parktaki çiçeklerin varlığını ve güzelliğini farketmemişti çünkü.

Mode off çocuk yemeğini bitirince ritüelinin bir parçası olan öğle arasının yarısında ortadan kayboldu.
Tabi peşinde bir Jongin olduğundan habersiz.
Jongin birkaç adım gerisinde onu takip ederken diğeri rotasına odaklanmış etrafına bakmadan bir odaya girdi ve kapıyı örttü.
Jongin odanın önünde durduğunda kapının yanında, sağ üst köşede asılı levhaya kaşlarını çattı.

"Revir ha?! Rahatsızlanmış olmalı. ."

Çatık kaşları endişe ile havalanırken kapıdaki küçük pencereden odaya baktı.
Perdeleri çekili yatak haricinde diğer yataklar boş ve KyungSoo görünürde yoktu.

Eli kapının kulpunu bulduğunda sürgülü kapıyı ağır ağır yana kaydırdı.
Revire girdiğinde aynı özenle kapıyı kapattı.
Topuklarının ucunda sessizce perde ile çevrili yatağa doğru adımladı.
Etrafına baktığında sağlık görevlisinin odada olmadığını farkedince açık mavi perdenin çevresinde dolandı. Perdede aralık bulduğu yerden göz ucuyla içeriye göz attı.

Mode Off KyungSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin