"Sonra ben de onu ihtiyaçladım."
"Ne?!"
"Ne yaptım dedin?!"
Kendisine uzaylı gördüğünü anlatıyormuş gibi bakan ikiliye sözlerini tekrarladı.
"Yurdun bekçi köpeğini ihtiyaçladım dedim."
"İhtiyaçlamak da ne demek?"
"Bunu sen uydurmuşsun gibi Jackson!"
"Evet ben buldum. Nasıl ama?!
Dilinize yeni bir kelime kazandırdım."Hoya ve Youngjae ona göz devirirken mucit edası ile onlara işaret parmağını kaldırarak, kendinden emin omuzlarını dikleştirdi.
"Sulamak ya da ilaçlamak gibi. Aaahh!! Poşetlemek de olabilir."
"Bu söylediklerin senin uydurduklarından tamamen farklı Jackson."
Jackson onları ikna etmekte kararlı itiraz ederek açıklamasını sürdürdü.
"Sulamak nedir? Suya gereksinim duyana bunu temin etmek değil mi?"
Youngjae sınıfın lambalarına doğru kaldırdığı başını sağa sola yaslayarak düşünürken ince yuvarlak altın sarı çerçeveli gözlüklerini düzeltti.
"Tam olarak öyle değil aslında. Ben susadığım zaman bana su verdiğinde beni sulamış olmuyorsun. Ama çimleri ya da çiçekleri sulayabilirsin."
Hoya onu başını sallyarak desteklerken araya girdi.
"İlaçlamak da öyle. Bana ilaç verdiğinde beni ilaçlamış olmuyorsun. Ama evi ya da sebzeleri haşerelere karşı ilaçlayabilirsin."
Jackson kaşlarını çatarak başını sağa eğdi.
"Haşere de ne demek?!"
"Börtü böceklere karşı yani?"
"Börtü ne demek?"
Hoya ellerini yüzüne kapatarak bıkkınlıkla söyledi.
"Şey olsun diye söyledim onu. Bir anlamı yok."
"Ney olsun diye?"
"Sen topikten nasıl altı aldın lan?!"
"Topik için hazırlanırken börtü kelimesi ile hiç karşılaşmadım. Dizilerinizde de duymadım."
Youngjae kollarını göğsünde bağdaşlayarak ona çıkıştı.
"Börtü kelimesini hiç duymadan dilimize nasıl yeni kelime kazandırmaya çalışırsın?
Bu fazla değil mi?""Yapma dostum. Dil böyle zenginleşir. Kültürler kaynaşacak ki.."
"Ama ihtiyaçlamanın bir mantığı yok."
"Neden olmasın? Teknik olarak sağlam. İsme '-lamak' ekini getiriyorsun. Oluyor mu sana ihtiyaçlamak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mode Off KyungSoo
Fanfiction"Geliyor yine." "Bir insan hiç mi gülmez, hiç mi sinirlenmez?" "Duvar gibi. " "Yüzünde hep aynı ifade. " " Donuk bakışları içimi ürpertiyor." Jongin dünyaya orta parmak çekercesine umursamaz görünen çocuğu süzdü. " Yeni iddia konumuzu buldum beyl...