"Kyungie, bebeğim!
Tırnak makasını da aldın mı?""Anne ne gerek var ona ya!!?"
"Ya tırnağın etine batar, kıvranırsan oralarda? O acı berbat bir şey."
"Bir sey olmaz anneee.
Mavi tişörtümü gördün mü?""Dolabında bebeğim. Sağdaki bölmenin orta rafına bak."
"Buldum. Sağol ve bana bebeğim deme artık!"
Odasından, başka bir odadan sesi gelen annesine karşılık verdiğinde neredeyse hazır hale gelen çantasını girişe bıraktı.
Mutfakta çörekleri paketleyen kadına sarılarak, yanağından öptü."Ohh!! Damadına çörek de yaparmış!"
Kadın ıslanan yanağını bluzüne silerek söylendi.
"Sevgili yaptın diye kendini kocaman adam zannediyor olabilirsin ama elli yaşına da gelsen benim bebeğimsin."
Çöreklerden birini kaçırırken buzdolabının önünde durdu.
"Şuradan iki kutu aşırsam nolur?"
"Olmaz. Evde olsanız neyse. Ama dışarda sarhoş olmanız tehlikeli!."
"Aman be annee. Ne olacak sanki?"
"Bana bak Soo! Sakın dışardan alayım demeyin! Sadece evde içebilirsin ve bir kutu."
KyungSoo annesine göz devirirken kolayı kucakladı.
"Ben yine sana mecbur, yine sana zorundayım."
Eşyalarını annesinin yardımı ile arabaya yükleyerek yola koyuldular.
"Telefonun çekmediği, fazla tenha ve ıssız yerlere gitmeyin."
"Tamam anneee."
"Şarj deponu almış mıydın? Telefonun hep açık olsun. Sessize alma.
Sivrisinek için o kovucu ilaçtan sürün çok rahatsız ederlerse.""Anne bunları kaçıncı söyleyişin.
Ezberledim artık.""Ezberlediysen say o zaman hepsini."
"Tek başıma kalmak yok. Mutlaka yanımda biri olacak. Bizim çocukların hepsinin telefon numarasını verdim zaten sana. Hatta ailelerinin de numarasını verdim. Konum bilgilerim de sende var. Uyku periyotlarımı aksatmayacağım. Kendimi iyi hissetmezsem seni arayacağım beni alman için."
"Başkalarının verdiği yiyecek ve içecekleri de kabul etmeyin. Kibarlık olsun diye kabul etseniz bile yemeyin.
Sana verdiğim ilaçlar dışında başka bir ilaç kesinlikle alma.""Oyy anne oyy!!"
"Sizi ben mi bıraksam ki?!"
KyungSoo bıkkınlıkla başını eğerken iç çekişleri ile söyledi.
"YoungJae'nin abisinin arabası büyük anne. Bizi ve eşyalarımızı rahat alır. Senin küçük arabana sığmayız "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mode Off KyungSoo
Fanfic"Geliyor yine." "Bir insan hiç mi gülmez, hiç mi sinirlenmez?" "Duvar gibi. " "Yüzünde hep aynı ifade. " " Donuk bakışları içimi ürpertiyor." Jongin dünyaya orta parmak çekercesine umursamaz görünen çocuğu süzdü. " Yeni iddia konumuzu buldum beyl...