●~● 19 ●~●

3.3K 270 212
                                    


"Dün hava çok güzeldi. Bugünse yağmurlu. Sanki dün hiç olmamış gibi."

Arabanın camında oluşan buhara ikisinin baş harflerini çizerken aniden durmaları ile öne doğru sendeledi.
Parmağının da kayması ile bozulan J nin kuyruğu J yi tanınmaz bir hâle  getirdiğini görünce öfke ile babasına döndü.

"Yaah!! Baba neden aniden. .."

Babasının indirdiği camdan Jongin'i görmesi ile gözleri sevinçle parladı.

"Hey! Genç adam!"

Jongin şemsiyesini kaldırıp tereddütle etrafına bakınırken biraz ilerisinde duran arabadaki tanıdık yüzü farketmesi ile şaşkınlıkla gülümseyerek arabaya birkaç adım atarak onlara yaklaştı.

"Günaydın efendim."

"Gelsene."

Jongin mahcup gülümsemesi ile eğilerek babayı selamladıktan sonra arka kapıya yöneldiğinde KyungSoo ön koltuktan hızla inerek arka koltuğa geçti.

Babasının imâlı gülüşlerine aldırış etmeden Jongin'in elini tuttu.
İkisi de bir iki söz için kıvranırken Jongin avucunun yaslı olduğu eldeki tutuşunu sıkılaştırdı.
Yanaklarından ya da saçlarından belki parmaklarını saran ince parmaklardan bir öpücük çalmak için yanıp tutuşsa da dikiz aynasından zaman zaman kendilerine bakan baba ile bu arzusunu bastırdı.

"Sınavlarınız da başladı değil mi?"

Jongin gözlerini yanı başındaki sevdiği gençten alamazken cevap vermek için kelimelerini güçlükle toparladı.

"E-Evet efendim."

"Nasıl gidiyor ?"

"Fena değil. . Aslında."

Jongin tereddütle öne doğru biraz eğilerek sözlerini sürdürdü.

"Diğer gün matematik sınavımız var."

"Bizde çalışabilirsiniz.."

"Ihmm..Şeyy..Efendim..Bizde çalışsak olur mu?"

Adam aynadan Jongin'in gergin bakışlarını süzerken Jongin devam etti.

"Ailem de KyungSoo ile tanışmak istiyor."

KyungSoo da şaşkınlıkla Jongin'e döndü.

"Ne?! Bana bundan bahsetmiştin!"

"Bu sabah sizde kalmak için izin istediğimde senin de bize gelebileceğini söylediler. Hem sen de onlarla tanışmak istediğini söylemiş.."

Jongin ayağındaki baskı ile sözünü tamamlayamadan sussa da babası önde küçük bir kahkaha atmıştı.
KyungSoo utançla yüzünü diğer yana çevirirken Jongin durumu nasıl düzelteceğini bilemez halde sıkıntı ile nefeslendi.

"Pekâlâ. Yanında sen olacağın için buna izin verebilirim sanırım. Ne de olsa artık on yedinizdesiniz. KyungSoo'nun uyku düzenine dikkat ettiğiniz sürece sorun olmayacaktır."

Mode Off KyungSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin