●~● 20 ●~●

3K 259 73
                                    


"Bu noktaya nasıl geldik hâlâ  anlamıyorum."

Jongin KyungSoo'dan yana eğilerek mırıltı ile söylediğinde, KyungSoo, göğsü omzuna değen gencin dizine elini yaslayarak onu susturdu.

Jongin başını diğerinin omzuna yaslarken sızlandı..

Keşke eve kadar peşimizden sürüklenmelerine izin vermeseydim..

Yemek masasının etrafına sıralı arkadaşları heyecanla, masanın diğer ucundaki babasını dinlerken daha önce defalarca dinlediği hikâye uzadıkça yüzünün düşmesini saklayamıyordu.

Sandalyenin kenarlarını sıkıca tutan diğerinin elinin üzerinde serçe parmağını gezdirirken KyungSoo ona doğru biraz dönerek söyledi.

"Dikkatimi dağıtıyorsun."

"Neden ki?!"

Jongin yaramazca gülerek sorduğunda KyungSoo hala elinin üzerinde gezinen parmakları diğer eli ile tutup kucağına çekti.

"Ve sonra o çocuk dedi ki 'ama ben dün okulda değildim.'."

Adam ellerini masada iki yana yaslayarak söylediğinde Minho aniden sandalyesi ile geri çekilerek ayağa kalktı.
"O zaman sınıf başkanı olmalı. Başkan olduğu için onda anahtar da vardır. O saatte okulda olması göze de batmayacaktır."

"İyi de başkan başından beri okulda ve onlarla birlikteydi. Gruptan hiç ayrılmamıştı zaten değil mi Junghee amca?"

"Aynen Youngjae. Başkan zaten hep gözümüzün önündeydi, bizimleydi. O yapmış olamaz."

"Ama sizden biri eksikti değil mi? Biyoloji öğretmeni çağırmıştı hani. O yapmış olabilir."

Jackson söylediğinde Hoya ona sordu.

"İyi ama tebeşir kutusu saat dörtten sonra kaybolmuş yani etüd dersleri başladıktan sonra, Junghee amcaların etüd dersleri normal derslerin  bitiminden yarım saat sonra yani üç buçukta başlıyor. Etüd dersler son sınıf öğrencilerine zorunlu olduğu için biyoloji öğretmeni onu dersten alıkoyamaz yani dörtten önce kesinlikle onlara dahil olmuş olmalı değil mi?"

Jackson kollarını göğsünde bağdaşlayarak sandalyede geriye yaslandı.

"O zaman geriye bir ihtimal kaldı. O da revire kaldırılan öğrenci."

KyungSoo kaşlarını çatarak sordu.

"Neden o olsun ki hastaymış sonuçta?"

"İşte kilit nokta orası. Bu öğrenci etüd derslerine katılmak istemiyordu ama katılmazsa ailesine bildirilecekti. Hasta olduğu bahanesini kolayca söyleyemezdi çünkü revirdeki sağlık memurunun kontrolünde ortaya çıkardı.
Bunun için kendisini ciddi olmayacak ölçüde hasta etmesi gerekti."

"O ne saçmalık öyle?!"

"Hayır Minho. Jackson haklı. O öğrenci tebeşir kutusunu aldı çünkü tebeşir tozu ile kolayca ateşi yükselebilirdi. Aynı zamanda sonucu hafif olan bir yaramazlıktı bu. Fakat tebeşir kutusunu yerine koyamadı çünkü yakalanmaktan korktu. Fakat babam tahtaya haritayı çizmekle görevli olduğu için renkli tebeşirlere ihtiyacı vardı. Hepsinin kaybolduğunu görünce bunu başkana bildirdi. Başkan da önce sınıfa  sordu. Ama kimseden ses çıkmadı. O öğrenci ise o sırada çoktan izin almış ve revire gitmişti. Olay sınıf öğretmenine intikal etti. Kaybolan tebeşirler böylece büyük bir hırsızlık sorununa dönüştü."

Mode Off KyungSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin