Konečně doma. Ležím ve své posteli a přemýšlim co to k sakru mělo znamenat. Všichni na mě koukali a smáli se. HA HA HA to je fakt moc vtipný!! Zazvonil mi mobil,někdo mě vyrušuje při mém přemýšlení. Píše mi Dan.
Dan: " Ahoj lásko😍,jdeš ven?"
Já: "Ahojky, promiň ale ne. Jsem moc unavená😰"
Dan: "Hmm,jdu ven. Čau"
Na tuhle sms jsem mu neodpověděla. Má v hlavě jen svoje kámoše, xbox. Vůbec se mě nezeptal jak mi je. Nebo co první den ve škole. Prostě nic. Položím si mobil na polštář a znovu si lehnu. A po chvíli usnu.
"MICHALOOOO!!!" někdo na mě zezdola řve. Vyskočím z postele a jdu dolů i když ospalá,ale jdu. "Ano?" říkám chraptivým hlasem. U stolu vidím mou o dva roky mladší sestru Nikol a mýho desetiletýho bratra Jana. "Večeře je hotová. Jsi spala nebo poslouchala přes sluchátka?" ptá se máma. "Spala jsem". K večeři máme bramboráky. Už na první pohled jsou dost mastné. "Nemám hlad,sním to později mami"
"Dobře ale všechno sníš podívej jak si hubená,vůbec nejíš" vstala jsem a šla nahoru do mého pokoje. Kolik je vlastně hodin? Kouknu do mýho skoro vybitýho mobilu. 18:32 za chvíli jdu se psem. Bude tu na mě čekat Dan. Venčí vždy semnou. Dám si rychlou sprchu a upravím se,aby si o mě Dan nemyslel,že jsem špindíra. Mezitím jsem si stihla nabít trochu můj mobil. A je akorát čas na to abych se oblíkla a šla s Peggy ven. Když vyjdu z baráku,nikdo tu není,tak se rozhlížim okolo sebe. Nikdo nic. Berou mě slzy do očí,neboť jsem potřebovala obejmout a vyzpovídat se. Kouknu do mobilu jestli mi náhodou nenapsal. Ne nic...Dnes je fakt den blbec.
Když je Peggy už vyvenčená jdu s ní domů,já ubrečená a Peggy šťastná, že má prázdný močák.
Jdu rovnou do mého pokoje nahoru a zavřu se. Ze skříně si beru pyžamo a rychle se do něj oblíknu. Připravim věci na zítra. Dám mobil do nabiječky. Ještě otevřu dveře Peggy, je zvyklá spát v mém pokoji, v mé posteli. Zachumlám se do peřiny, nastavím si budíka na 5:30, když je budík nastaveny přišla mi smska, že by od Dana?? Ne...od Mel.
Mel: "Ahojdá kámojdo,dáme zítra ráno sraz?A jak ti je?☺"
Já: "Ahojky, ok tak buđ v 6:10 u mého baráku. A už líp. Zítra řeknu víc. Dobrou😘"
Mel:"Dobrou"
Stejně mi trvá dlouho než usnu. Budu počitat ovečky. "1..2...3..45..60..101..300.."...
ČTEŠ
Uvězněná
RastgeleJe to příběh o dívce,které bude brzy 18let,má starosti a problémy se vzpomínkami. Pozná se s chlapcem,který ji bude milovat,ale pak se něco stane, Změní se něco? Najde se někdo kdo ji zvedne z úplného dna?