Następnego dnia na stoliczku oprócz pieniędzy za nic, pewien dokument.
"Kontrakt uległego z Panem Hemmings.
Ninejszy dokument zobowiązuje Uległego do następujących czynności:
1. Zawarcie kontraktu pozostaje tajemnicą, pomiędzy podpisanymi.
2. Podpisanie dokumentu jest dobrowolne z obu stron.
3. Należy wypełniać postanowienia umowy do czasu, kiedy jedna ze stron zerwie go podając konkretne przyczyny.
Zasady
1. Uległy przed obliczem swojego Pana zawsze będzie chodził w wybranym przez Pana ubiorze, lub bez niego.
2. Uległy deklaruje posłuszeństwo Panu w każdej kwestii.
3. Uległy niezapytany nie zabiera głosu w sytuacjach gdy w pomieszczeniu jest ktoś poza niżej podpisanymi.
4. Uległy wykonuje wszystkie zlecone przez Pama czynności domowe, jeśli Pan tak sobie życzy.
5. Gdy Pan stwierdzi, że czynności wykonywane są mało starannie lub za wolno, może ponaglić Uległego lub ukarać go za to.
6. Ciało Uległego jest własnością Pana, ma być zawsze czyste i zadbane. Pan ma prawo to skontrolować, w przypadku zaniedbań może ukarać Uległego.
7. Podczas wykonywania prywatnych czynności, Pan ma prawo być obecny.
8. Uległy nie ma prawa do prywatności, ani do sprzeciwienia się decyzji Pana.
9. O karze i sposobie jej wymierzenia decyduje Pan. Kara musi posiadać powód, inaczej Uległy ma prawo zerwać umowę.
10. Podczas wykonywania kary Uległy nie może krzyczeć, a za każdą wymierzoną karę musi podziękować.
11. Uległy nie ma prawa masturbować się bez wiedzy Pana.
12. Uległy ma przez Pana ustalone słowo bezpieczeństwa.
13. Pan ma obowiązek opiekować się Uległym, a także sprawiać, aby nie czuł się niekomfortowo.
14. Pan ma obowiązek dać Uległemu odpowiednie warunki mieszkania, oraz upewnić się, że ma wszystko czego potrzebuje.
15. Uległy ma obowiązek informować Pana o wszelkich zmianach w ciele, bólu, chorobach oraz samopoczuciu.
17. Uległy ma obowiązek zwracać się do Pana "Tatusiu" w sytuacjach intymnych, lub po imieniu.
Metody oraz przedmioty używane
Uległy powinien zaznaczyć które z poniższych mają zostać wykluczone, a także może dodać własne propozycje.
-Uległy uznaje za dopuszczalne? tak
• Masturbacja
• Blow job
• Hand job
• Połykanie nasienia
• Frotting
• Stosunek analny
• Fisting analny
• Rimming-Czy Uległy dopuszcza użycie zabawek erotycznych? tak
• Wibratory
• Dildo
• Zatyczki analne
• Klamerki
• Kulki analne
• Inne zabawki analne-Czy krępowanie jest dopuszczalne dla Uległego? tak
-Które z poniższych typów bólu/kary/dyscyplinowania są dopuszczalne dla Uległego?
• Klapsy
• Biczowanie niekoniecznie w ramach kary
• Gryzienie
• Klamerki na sutkach
• Klamerki na genitaliach
• Zakaz dojścia
• Cum play
• Lód
• Gorący wosk nie
• Inne rodzaje/metody zadawania bóluPodpis Pana - Luke Hemmings
Podpis Uległego - Michael Clifford"
Po tym jak uspokoiłem szok, wypełniłem umowę i zadzwoniłem do Luke'a na numer podany na papierze.
^^^
Heey dziś trochę krótszy ale to taki wstęp do prawidłowego ff i w ogóle xD
Miłego dnia i nocy wszystkim!
CZYTASZ
Bolesna Przyjemność / Muke
FanficChłopiec zmuszony do pracowania w burdelu trafia pod opiekę swojego nowego dominata, który ma kilka dość ciekawych tajemnic.