Capitolul 1
Soarele arzător de primăvară își aruncă razele calde de lumină până ce ajunge la patul meu...lumina face contact rapid cu tenul meu palid si adormi facandu.ma să mă trezesc...
Deschid mototol ochii si ma ridic si pat pe jumătate adormită...merg la baie si îmi dau cu putina apa rece ca gheața pe fata..aceasta mă face să mă trezesc instant...
Îmi continui rutina de dimineață..termin si ma îndrept spre dulap de unde îmi procur niste colanți negri din piele si o bluza alba cu umerii goi larga...
Le asez pe mine si merg la oglindă... îmi dau de cateva ori cu mâna prin par si decid cu greu să mi.l las liber.. machiajul este unul simplu...pudra..rimel..tus si niste ruj roz pal..
Cobor scările până ce ajung în fața ușii de la bucătărie..mă opresc când o aud pe mama vorbind cu fratele meu mai mare Filip...
Filip:mama...vor venii după ea...
Mama:stiu...dar ce putem face...are aceeași soartă ca si a noastră...să devină o servitoare a lor...
Filip:dar e inca fragilă..nu știe cum e viața cu acele creaturi...Discuția se încheie când intru brusc în camera...
Eu:va rog continuați...(spun si ma așez la masa)
Filip:de ce asculți la ușă Juliet...
Eu:nu ascultam..vorbești destul de tare... dar...despre ce e vorba?..(întreb nedumerita)Mama li privește pe Filip si viceversa..parcă nu stiu de unde să înceapă si cu ce să termine...
Eu:îmi spuneți odată!!!!
Mama: frumoasa mea...ohhh...acum că ai împlinit 16 ani...
Filip:va trebuii sa devii slujitoarea unui vampir...la fel ca mine si mama...
Mama:dar ne este foarte teamă că nu ești pregătită...
Eu:mama...frate...stiu ca va este greu..dar mă voi descurca...va promit.. nici un vampir nu îmi va da mie de cap...
Filip:nuuu!!!(spune nervos)
Mama: Juliet... trebuie să îți schimbi această părere...odată ce devii proprietate unui vampir...nu îi poți estii din cuvânt...dacă face si ce.a mai mică greșeală te poate face să suferi..nu au voie sa te ucidă...doar să te chinuie......
Filip: trebuie să înțelegi asta...știi bine ce a pățit tata dacă nu s.a supus...
Eu:stiu...a pierit...(spun cu lacrimi în ochi)
Mama:nu vrem să te pierdem si pe tine...iți spunem asta pentru că ești laita tatal tau...Încuvințez si nu mai spun nimic.. Filip se pune la masa in fata mea...Mama servește si se pune lângă noi.. este foarte liniște...
Termin... mulțumesc pentru masa si ma retrag in liniște..discuțiile se reiau în spatele meu...nu le mai dau importanță și urc în camera mea...
Ma așez pe pat și încep să mă gândesc intens...oare cum va fii când voi deveni servitoare unui vampir...cum voi fi tratata...cat voi supraviețui...ca va trebuii sa fac...
Când eram mai micuta tata era încă în viață și îmi povestea despre vampiri..ca exista si unii care își tratează servitorii bine.. dar și unii care îi chinuie..ca exista o groază de tipuri de vampiri..
Ca fetele vampir sunt doar niste curve..foarte pretențioase si cu nasul pe sus..
Sirul amintirilor mele este întrerupt brusc de o adiere rece ca gheata..un fior de gheață se simte în întreaga camera...si cum fiorul îmi face pielea de găină...
Sar ca arsă din pat...în câteva clipe nu se mai simte nimic...wtf...ce a fost asta....merg la geam și privesc afara...rămân surprinsă când văd în fața casei o trăsură trasa de 2 cai negri ca abanosul...
Din ea iese un vampir destul de elegant...are o vărsat înaintată deoarece pielea lui este destul de Alba..mă fixează cu privire dar mă retrag rapid...
Cobor imediat scările si ii vad pe mâna și Filip cum mă privesc cu teamă...
Filip:e Lucifer....
Mama:dar Lucifer stiu bine ca are servitoare...Se aude bătând puternic în usa..Mama și Filip mă pun in spatele lor... deschid ușa și fac o plecăciune..același lucru fac și eu...
Mama:e o deosebită onoare să vă avem în casă noastă sire...
Lucifer:am venit aici cu un scop...Spune asta si își duce mâna la sacoul negru elegant..scoate o micuță hârtie îndoită de culoare roșie..o întinde lui Filip...acesta o i.a...
Lucifer:diseară se organizează un bal...atât servitorii cat si cei fără stăpân trebuie să fie prezenți...tresura vine la ora 7:30....
Spune asta si se îndepărtează..mama închide ușa și mergem în bucătărie.. deschid micuța foaie si vad emblema castelului regal...rămân fără cuvinte..
Ceasul bate ora 5...mă ridic de la masa si merg în camera mea... imi pun mâinile pe fata si nu îmi vine să cred...până aici mi.a fost...mă calmez cu greu si merg să îmi fac un dus rapid....
Intru în cabina si dau drumul la apa calda...o las să curgă pe trupul meu firav..imi i.au șamponul si gelul de duș cu aroma de cafea si incep sa îmi dau pe corp...
Le folosesc pentru că mama mi.a zis când eram mai mică ca mirosul de cafea acoperă mirosul sangelui...
Ies din dus si îmi înfășoar un prosop in jurul taliei...intru în camera si o găsesc pe mama cu o rochie pe mâna și o cutie nu foarte mare în cealaltă..
Îmi face semn să o pun pe mine...ceea ce si fac.. rochia este lunga pana in pământ cu un crapeu generos pe parte dreapta...fara bretele..destul de eleganta... deschid cutia si găsesc o pereche de pantofi cu toc de 11 negri..din piele întoarsă..
Mă încalț cu ei și merg în fața oglinzii..mama se apuca să îmi facă parul..iar eu machiajul...care constă în fond de ten..rimel..creion..un fard negru care strălucește si un ruj roșu ca sângele..
Mana îmi termin parul , un coc foarte frumos si niste șuvițe rebele..Îmi dau cu puțin putin farfum cu aroma de cafea si gata.. cobor scările si ii privesc pe mama si Filip care sunt îmbrăcati normal...
Eu:de ce sunteți îmbrăcați așa?
Mama:scumpa mea..noi suntem de ja slugi..noi acum mergem la muncă..e balul tău...Dau din cap de parcă asi fi înțeles și ies din casa..trăsură de ja ne aștepta...urcăm si pornim spre destinația..................................
************************************
Am o groază de idei pentru cartea asta..sper mult să vă placă!!!
Pereri va rog!!!❤
CITEȘTI
Aleasa Lui
VampireLumea vampirilor...lumea în care oamenii sunt pentru vampir doar niste slugi..niste persoane neînsemnate care le îndeplineasc toate cerințele... Juliet Rose..o tânără de 16 ani..înaltă..parul blond ca razele soarelui , ochii verzi pătrunzători , o f...