Vechi prieten

1.1K 43 5
                                    

Capitolul 8

Nu spune nimic...doar pleaca pe nesimțite........mănânc si ma îndrept spre camera mea... privesc afara...toată lumea este în zor cu pregătirile...

Eu:Amara...
Amara:da Juliet...
Eu:te rog spune.mi Jul...vreau să te întreb despre bal...
Amara: presupun că despre invitatul special...
Eu:dap
Amara:Sidric...este un prieten bun de-al lui Demetrie..a mai fost la castel acum mult timp..dar a mers în turn întrucât Demetrie era acolo..a stat putin....
Eu:înțeleg...la ce ora este balul?
Amara:la 7 după spusele regelui...
Eu:m.am am o întrebare...
Amara:ascult..
Eu:ce pot face ca Demetrie să nu îmi poată pătrunde în cap?
Amara:stai nervoasa...asta îl va împiedica să îți citească gândurile...
Eu:ok... mersi mult...cred că te.am înebunit cu întrebările de când am venit...(râd usor amuzata)
Amara:ești curioasă...nu este nimic greșit în asta... dar ai grija sa nu fi prea curioasă...
Eu:am înțeles...
Amara:acum odihnește.te...

Dau aprobator din cap si ma așez în pat...Amara pleacă și închide ușa după ea...în scurt timp în camera se simte un fior rece de gheață..

Nu mă întorc...din potriva mă prefac că dorm... Demetrie si asează lângă mine în pat și îmi mângâie obrazul...are o mână atât de rece....

Demetrie:nu mă poți păcăli...(rostește ușor amuzat)
Eu:merita sa încerc..

Mă prinde strâns în brațe și mă sărută pe creștet...

Eu: Demetrie...
Demetrie:da Juliet...
Eu:de ce m.ai ales pe mine?
Demetrie:pentru că am simțit ceva special la tine...de când te.am văzut...
Eu: credeam că tu nu ieși din turn..
Demetrie:ba da..în fiecare seară de fapt...de ce crezi că e stabilită ora la care nimeni nu mai are voie să iese din casă....ora de somn cum îi spuneți voi....mereu se mai găsesc niste puștani care să încalce ordinul..Dar îi pun imediat la punct..
Eu:stai puțin..de când m.ai văzut?
Demetrie:de când erai o copila...aveai în jur de 7 ani..te jucai cu fratele tau pe afara si ai căzut într.o tufă de trandafiri...te.ai rănit la mâna așa că fratele tau te.a dus în casă...am simțit mirosul unei picături de sange...Am băut.o si an simțit ceva ciudat în acel moment... am simt ca tu ești ce-a pe care o căutam...asa s.a format si legătură între noi...de când ti.am băut sângele am putut să îți intru în minte...

Îl ascult cu gura căscată...adică mă cunoștea de când eram mică... si a așteptat în tot acest timp...

Eu:credeam că m.ai ales din alt scop...
Demetrie:cum ar fi?

Nu îi pot spune că eu credeam că ma ales pentru că semănăm mult cu Erika ...

Demetrie:nu ai nici.o o legătură cu ea ..(spune pe un ton nervos...)

Simt cum devine încordat...cat de fraera sunt... am uitat că îmi citești gândurile...

Demetrie:mai bune odihnește.te...

Spune si pleacă imediat...oftez si îmi bag capul în perna...sunt o idioata...reușesc să adorm după o groază de regrete....

Amara:Jul...copila..
Eu:mm..da...(spun trezindu.ma )
Amara:este aproape ora 7...ai dormit toată ziua...
Eu:aaaa...fack...cat am dormit...

Sar ca arsă din pat...

Amara: Demetrie m.a spus să îți aduc rochia si pantofii aceștia...

Le pun pe mine si ma privesc în oglindă... rochia este una superba roșie...până la pământ..cu diverse voaluri din material roșu..care vin unele peste altele..nu are bretele si asta ma face sa o ador...de la brâu în sus este brodata fin....

Pantofii sunt de culoare neagra...cu toc de 10..frumos lacuiti...mă asez la măsuță de machiaj...Amara îmi face parul bucle in timp ce mă machiez simplu..pudra..rimel..un ruj roșu ca sângele si niste creion..

În câteva minute bune sunt gata...Este ora 7:30...coboram în sala unde se tine balul...sunt o groază de vampiri cu servitoare... dar și o groază de vampiri si oameni care lucrează în castel...

Toti vampirii sunt îmbrăcati foarte elegant...oamenii si servitorii sunt îmbrăcati în haine normale...când mă văd se opresc din ceea ce fac...toată lumea face o plecăciune si isi reiau treburile...

Îl caut cu privirea pe Demetrie...reușesc să îl găsesc la o masă mare alaturi de oaspetele său Sidric..mă îndrept spre ei dar..............

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Aleasa LuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum