Indiferența

1.1K 43 0
                                    

Capitolul 9

Îl caut cu privirea pe Demetrie...reușesc să îl găsesc la o masă mare alaturi de oaspetele său Sidric..mă îndrept spre ei dar mă izbesc puternic de cineva....

Eu:îmi pare rău...(spun si îmi ridic privirea... încremenesc când văd de cine m.am lovit)
Lucifer:nu întâlnim dinou..
Eu:asa se pare..
Lucifer:îmi acorzi următorul dans?...(de pune si îmi întinde mâna cu un rânjet tampit pe fata)
Eu:scuze...nu dansez...

Îl las cu ochii în soare si ma întrebat spre masa unde stă fără să schițeze nimic Demetrie si Sidric...

Fac o plecăciune în fața lui Sidric si merg la Demetrie...

Eu:putem vorbi?
Demetrie:nu..sunt ocupat..vezi.ti de ale tale...

Spune scurt si rece... indiferenta lui mă enervează la culme...îl privesc urat si plec de lângă el...eu gând malefic îmi trece prin cap...merg direct la Lucifer care vorbește cu un alt vampir...

Eu:ce ziceai de dânsul ala?

Acesta se întoarce și îmi zâmbește ciudat...capul meu este plin de nervi si il țin așa...nu vreau ca alteța să să îmi m.ai citească gândurile..

Încep să danseze cu Lucifer sub ochii tuturor..pe final apare o melodie ușoară...mă prinde de talie si ma trage m.ai aproape de el... îmi pun capul pe pieptul lui si ne mișcăm lent...

Îl privesc cu coada ochiului pe Demetrie..fierbe de nervi...încearcă să îmi citească gândurile dar îl împiedic..asta îl face să mârâie puternic.....

Lucifer: Demetrie e cam nervos...
Eu:nu contează...

Ne oprim brusc din dans când auzim spărgându.se ceva...imi întorc privirea spre Demetrie care spărsese o sticla de vin...

Demetrie:din greșeală..am lovit.o cu cotul....să vine cineva să strângă aici...

Tipa nervos..îl privesc cu indiferență si ma retrag pe nesimțite...merg si ma plimb prin grădina plină de trandafiri..imi aduc aminte că acum 2 zile Demetrie m.a salvat din mâinile acelor vampir...

Suspin adânc când în capul meu se repetă secventa de la masa.. indiferența lui mă doare...dar nu voi fi slabă in fata lui...nu sunt jucăria lui....

Simt acel fior rece din spatele meu...dar nu mă întorc..rămân ferma si pe poziție..

Eu:ai nevoie de ceva?...
Demetrie:stai departe de Lucifer..nu îl cunoști la fel de bine ca mine....
Eu:nu te privește...
Demetrie:ba mă privește..esti a mea...(tipa nervos si ma întoarce cu fata spre el)

,, Esti a mea,,... cuvinte astea mă fac să îmi pierd cumpătul...inima mea o i.a la goană...își pune mâinile pe talia mea si ma trage aproape de corpul lui solid si rece..

Fara sa îmi dau seama buzele noastre se contopesc într.un sărut dulce si apăsat...întrerup sărutul din  cauza lipsei de oxigen...

Îl privesc pe Demetrie...ochii lui de un roșu demonic mă fac să mă pierd...norii se dau la o parte lăsând lumina lunii să se verse peste noi....pielea palidă a lui Demetrie începe să strălucească puternic....

Eu:waw...e...
Demetrie: incredibil...stiu..asa pățești când trăiești de 3600 de ani....

Când îi aud vârstă rămân fără cuvinte..totuși nu mă pot abține...

Eu: presupun că ai întâlnit câțiva faraoni...(zâmbesc ușor amuzata)
Demetrie:nu faraonii m.au interesat pe mine... Cleopatra era foarte buna la pat....
Eu:what?
Demetrie: glumeam... am cunoscut destule persoane în toți acești mii de ani...
Eu:mergem...cred că Sidric te așteaptă..
Demetrie:de fapt a plecat..era grăbit..
Eu: înțeleg...

Mergem în castel si ma conduce până în camera mea...

Eu:te rog rămâi cu mine....
Demetrie:bine frumoaso...

Îl las în pat și merg să mă schimb..imi fac un dus rapid si ma schimb într.un tricou lung până sub fund , larg...de culoare neagra cu niste aripi de înger pe el si niste pantaloni scurți de pijama negri..

Pășesc în camera spre patul unde stă întins Demetrie...mă asez lângă el si ma prinde în brațe...un gând tampit îmi trece prin minte...

Încep să îl sarut apăsat pe buze... acest continuă cu săruturile pe gâtul meu...aici vroiam sa ajung...

Eu:musca.ma....
Demetrie: Juliet...nu pot face asta...sângele tău mă înebunește...te pot ucide...
Eu: Demetrie...musca.ma...

Se da jos de pe mine si se strâmba...i.au o lamă din sertar si mi.o pun la mâna...

Demetrie: Juliet...nu mă provoca...nu stiu daca ma pot controla...

Nu țin cont de spusele lui si îmi trec lama peste palmă...fac o zgârietura restul de adâncă...sângele încep să curgă pe palma mea...ochii lui Demetrie devin albi ca zăpada...coltii lui uriași ies la iveala...Mă apropii de el si îmi aplec capul ...

Demetrie: Juliet... îmi pare rău...

Spune si își înfige dinții in gâtul meu.. este dureros...dar suportabil......,.........

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Bun...vreau să vă transmit un mesaj dacă tot am avut ceva m.ai mult timp... imi pare rău daca aceasta carte se aseamănă cu altele...eu vreu doar să vă spun că nu sunt genul de persoană care să copieze alte cărți...nici nu citesc alte cărți..mie îmi place să scriu..vreau să vă spun că tot ce scriu si aici si in cealaltă carte este din mică și malefica mea imaginație...cei ce copiază alte cărți înseamă cu nu au lipsa de imaginație și de geaba sunt prințesa noi....
Sper sa va placa în continuare cartea!!!. pupiciii...

Aleasa LuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum