Capitolul 6
Da sa se apropie de mine dar un mârâit îngrozitor îl oprește...totul în jur se cutremură....se aude un sunet nebunesc..de parcă niste lanțuri s.au rupt......
Îmi ridic privirea si nu reușesc să văd decât o persoană întoarsă cu spatele...în bustul gol si in niste blugi negri prafuiti...simt iar acel fior rece..nu pot să cred el era în tot acest timp...
Cei doi vampiri care mă țineau o i.au la goana când ved ceea ce văd și eu... Demetrie ii smulge inima din piept acelui vampir ... trupul lui fără viață căzând pe jos....
Își întoarce chipul spre mine...în acest moment simt cum inima o i.a la fugă din piept...are pielea extrem de palidă..niste ochi albi pătrunzători...un par negru ca abanosul si niste buze vinete...îl privesc uimită......
Eu: Demetrie.......(reușesc să rostesc printre buze)
Nu îmi dau seama cum... dar sunt întinsă pe pământ.. Demetrie se apropie de mine si îmi întinde mâna..o accept si ma ridica..imi da o șuviță de par după ureche....ii simt mâna rece ca gheata pe obrazul meu...
Demetrie:dormi frumoasa mea....
După acele cuvinte simt ca ochii mi se închid...nu mai stiu nimic de mine...
Deschid ochii si ma trezesc în camera mea...în scurt timp în camera își face apariția Amara...o privesc uimită...același sentiment îl disting si pe chipul ei...dar nu își pierde cumpătul..rămâne la fel de blândă ...
Eu:nu cred că am visat...(spun sarcastic)
Amara:nu copila...pentru prima dată după mulți ani Demetrie se arată în fața supușilor săi...e incredibil...nici mie nu îmi vine să cred...
Eu:chipul acele...privirea...
Amara:cred că te.ai îndrăgostit de el...Zâmbește și mă privește...chiar m.am îndrăgostit de el...zâmbesc ca o copila..
Amara:mai bine hai la masa...
Eu:bine...Coboram în bucătărie și simt cum toți mă privesc cu uimire...fac o plecăciune în fața mea....
Eu:de ce toată lumea face asta...
Amara:îți arată respectul lor...esti singura persoana care a reușit să îl scoată pe Demetrie din turn după o groază de ani...
Eu:dar...acum e tot acolo...
Amara:nu vrea să te rănească...de aceea păstrează distanta...O ascult si ma așez la masa...după micul de jun urc în camera mea si fac un dus rapid...merg la dulap unde găsesc o rochie neagră înflorată până la genunchi cu mânecă scurtă și niște botine negre...
Nu îmi pot scoate din cap chipul lui..e..nu stiu...e perfect...acum imi pot da seama..de câte ori simt acel fior rece de gheață Demetrie este în apropiere... dar parcă nu ieșea din turn...foarte ciudat....
Merg în grădina castelului...privesc turnul cu mare curiozitate...mă uit în jur și nu văd pe nimeni...un gând nebunesc îmi trece prin minte...
Mă strecor până aproape de turn...privesc șanțul care îl înconjoară..în el este apa sfințită...aceasta nu îmi va face niciun rău...
Trec șanțul cu desăvârșire...si ajung lângă turn..nu pot distinge nici o intrare...mă plimb puțin în jurul lui si găsesc în cele din urmă o fereastră undeva mai sus...
Reușesc să mă catar așa cum mă învăța tata când eram mică...reușesc să mă strecor prin fereastra..imi dau drumul jos si pic pe podeaua rece de piatră...
Botine sunt afara...nu mă pot catara cu el...înăuntru este o beznă de neînchipuit...pășesc cu atenție până ce găsesc niste scări care duc undeva sus..
Urc puțin...dar ajung în cele din urmă în fața unei uși uriașe..o deschid si pătrund într.o încăpere rece ca gheata luminată doar de o singură lumânare..merg puțin înainte și văd un pat destul de mare din lemn brut...
Mă întorc și tip de moare când îl văd pe Demetrie în spatele meu...acesta mă privește mirat..este exact cum l.am văzut prima dată... abdomenul lui bine lucrat sete dezgolit.....
Demetrie:ce cauți aici Juliet...?..
Nu reușesc să rostesc nimic...doar îl privesc...acesta zâmbește scurt si ma privește...
Eu:am vrut sa te vad...
Demetrie:nu trebuia să vi aici...iți pot face rău...
Eu:poți...dar nu o vei face....
Demetrie:de unde stii?...(mă privește mirat)
Eu:nu stiu..dar simt asta...Îmi zâmbește scurt...Si se joacă cu o șuviță de par de a mea..........................
©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©
Scuze pentru diferențele de mărime între capitole..sper orcum să vă placă!!❤❤❤❣❣❣
CITEȘTI
Aleasa Lui
VampireLumea vampirilor...lumea în care oamenii sunt pentru vampir doar niste slugi..niste persoane neînsemnate care le îndeplineasc toate cerințele... Juliet Rose..o tânără de 16 ani..înaltă..parul blond ca razele soarelui , ochii verzi pătrunzători , o f...