Capitolul 5
O deschid si din ea iese o groază de praf...tușesc puțin dar îmi trece..mă asez pe scaun si încep să o răscolesc....
Brusc un nume îmi atrage atenția.. este la pagina 3000...
Demetrie Alexander Benedic:
Născut în anul 82 în.Hr
Fiul lui Demetrie si al Alexandrei Benedic...
Anul decesului mamei 162 în.Hr
Anul decesului tatălui 163 în.Hr
Anul decesului fiului lor ________După decesul părinților săi Demetrie a decis să facă pactul cu diavolul..si.a vândut umanitate pentru nemurire...în seara de 163 în.Hr.. Demetrie s.a dus în miezul pădurii unde nimeni nu a ajuns vre.o data..si si.a vândut trupul diavolului..
Diavolul însă mai presus de nemurire i.a dat si alte puteri..dar ceea ce nu știa Demetrie este ca diavolul la schimbat cu totul..i.au crescut colti uriași..pielea lui a devenit palidă ca luna si strălucitoare..ochii lui deveniseră rosi/albi.. și a început să se hrănească cu sângele oamenilor..pe unii îi ucidea în timp ce pe alții îi transforma in ceea ce e si el...în mai puțin de o lună toți deveniseră ceea ce e si el..cu trecerea timpului puterile lui creșteau pe nesimțite...devenise un rege crud si nemilos...un tiran...
In anul 220 s.a îndrăgostit de o muritoare..după ce a dat ordinul ca oamenii să devină slujitorii vampirilor...
Erika Winston a fost prima si ultima fata din viața lui...era îndrăgostit până peste cap de ea... dar aceasta la înșelat pe la spate cu un muritor...a fost distrus când a auzit acest lucru...atât de distrus încât pe el la ucis imediat iar pe ea a ținut.o în cele mai mari chinuri..până când a ucis.o...de atunci nimeni nu la mai văzut părăsind turnul...Găsesc o poza ciudata cu ea în carte..nu se poate...atâta exact ca mine...semanam foarte mult.....
Răscolesc în continuare cartea dar găsesc doar poze vechi...ceea ce e ciudat e ca nici măcar o poza cu el...
Sunetul ușii mă sperie și mă face să închid rapid cartea...în camera intra Amara..
Amara: Juliet..te.am căutat peste tot...
Eu:scuze...mă plictiseam așa că am venit să citesc ceva...Ascund cartea la spate si ii zâmbesc fals Amarei...
Amara:e târziu...mai bune pune.te să dormi...
Eu:ohh...ok...nu îmi dau seama cum a trecut timpul atât de repede...Ma conduce până în camera mea..mă asez pe pat și o privesc cum se aseaza lângă mine...
Amara:nu tot ce scrie în acea carte e adevărat...poate a fost...dar au trecut mii de ani...lucrurile s.au schimbat mult...
Rămân puțin surprinsă de faptul că a știut din ce carte am citit dar mirare îmi trece rapid când îmi amintesc că ea e vampir...
Eu: Demetrie este un tiran...?
Amara:a fost...si e ..doar cu persoanele care nu i se supun..era tânăr...puterile primite puseseră stăpânire pe el..acum s.a schimbat...a învățat să își stăpânească puterile...
Eu:atunci...de ce sta închis în acel turn..?...
Amara:își pierde cumpătul foarte repede...si a decis că e mai bine să rămână singur decât să ucidă ....
Eu:tu ai cunoscut.o pe Erika...
Amara:nu scumpa mea...eu am 1500 de ani...nu eram născută..
Eu:am văzut o poza cu ea...semanam mult...
Amara:stiu...dar nu îți face probleme...nu dea ceea te.a ales...tu pentru Demetrie ai fost specială...
Eu:îți mulțumesc că îmi spui toate astea...
Amara:e de datoria mea să te informez...
Eu:mai am o întrebare...
Amara:spune copila...
Eu:ce fel de puteri are Demetrie...?
Amara:nici măcar eu nu le cunosc pe toate... dar stiu ca poate intra in mintea unei persoane...să îi citească gândurile și să îi transmită mesaje...este mult mult mai greu de ucis decât alții..chiar dacă noi suntem rapizi si puternici...el este de zeci de ori mai rapid si puternic.....acestea sunt doar câteva...acum ar fi bine să te odihnești...
Eu:bune...si mulțumesc....
Amara:somn ușor...Părăsește camera lăsându.ma în singurătate mea..nu îmi este absolut de loc somn....nu pot adormii de chip...
Mă răsucesc în pat și în zadar...mă ridic si hotărăsc să mă îmbrac puțin prin grădină...poate așa mă va lua somnul..cobor scările palatului până ce ajung în grădină...
Mă plimba sun lumina lunii printre trandafiri...ajung în dreptul turnului si il privesc....oare ce face tot acest timp acolo...cum se hrănește...Am o groază de întrebări dar nici un răspuns....
Șirul gândurilor mele este întrerupt de o prezență ciudată..îmi întorc privirea si vad in spatele meu 3 vampiri destul de tineri...care mă fixează cu privire...
Mă sperii si încerc să mă îndepărtez de ei dar mă lovesc de un copac...cei 3 se apropie de mine cu un rânjet tampit pe fata....
Unul din ei:ce cauți înafară castelului la ora asta scumpete.....
Eu:nu te privește pe tine.....
El:ne.ai făcut treaba mai ușoară..chiar aveam poftă de sânge omenesc...
Eu:dacă da dracu se îți apropii coltii aia jegoși de mine....
El:ce ai se face...suntem 3...plus ca tu ești fără scăpare...esti doar o muritoare...Le face semn la ceilalți 2 si aceștia mă prind fără să îmi dau seama de mâini..unul din ei îmi apleacă gâtul în timp ce cel cu care am vorbit se apropie de mine...
El:va dura putin..si nu te va durea...de fapt mint...te va durea.....
Da sa se apropie de mine dar un mârâit îngrozitor îl oprește...totul în jur se cutremură....se aude un sunet nebunesc..de parcă niste lanțuri s.au rupt.............................................................
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hei...azi am scris toata ziua la această carte..chiar pun mult suflet în ea...sper sa va placa !!!❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Aleasa Lui
VampireLumea vampirilor...lumea în care oamenii sunt pentru vampir doar niste slugi..niste persoane neînsemnate care le îndeplineasc toate cerințele... Juliet Rose..o tânără de 16 ani..înaltă..parul blond ca razele soarelui , ochii verzi pătrunzători , o f...