Capitolul 11
Toți pleacă foarte grăbite...chiar și tata...mă întorc cu fata spre Demetrie care mă privește foarte surprins.........
Demetrie:ai vorbit ca o adevărată prințesa frumoasa mea...mă surprinzi pe zi ce trece...
Eu: presupun că va fi un război....
Demetrie:doar dacă ei nu se retrag....Dau aprobator din cap si mergem în castel... Demetrie cheamă toate gărzile în sala mare...
Demetrie:începeți să vă antrenați pentru ce va urma...
Eu: Demetrie...
Demetrie:da...
Eu:îmi dai voie să merg pana acasă..vreau să încerc să rezolv toată chestia asta cu războiul..tata sigur s.a dus acasă acum...Mă privește pret de câteva secunde si îmi răspunde parcă oftând...
Demetrie:bine...dar vreau să ai 2 vampiri cu tine...
Eu:este necesar?
Demetrie: absolut necesar...chiar dacă ești fica lui nu știi de ce e in stare...
Eu:ohh...bine...Mă sărută apăsat pe buze si se face nevăzut...merg afara unde ma așteaptă o mașină... waw...a renunțat la trăsură...lângă ea sunt 2 vampir de vârsta medie bine făcuți ..
Urc în mașină și pornim...în mai puțin de o oră ajung în fața casei..cobor însoțită de cei 2 în spatele meu..bat la ușă ...
Mama: Juliet...fetița mea...(deschide ușa și mă prinde în brațe)
Eu:buna mama...
Mama:va rog intrați..Pășim inauntru spre living...
Mama:am o surpriza uriașă...
Eu:faptul că tata trăiește nu e o surpriza....Spun asta când intrăm fix in sufragerie unde sunt pe canapea tata si Filip..cum îmi aud glasul se ridică și se întorc cu fata spre mine...
Mama:cum adică...?...
Eu:Eu am aflat acum o oră ca tata era viu în tot acest timpTata nu scoate nici măcar nu sunet..data in picioare si privește în gol...
Mama:cum așa?
Eu:a venit la castel si i.a declarat război lui Demetrie..
Mama: David..ai înebunit..vrei sa face un război cu fica ta la mijloc...Dar nu are cum...
Eu:ba are..nu e singura..se pare că și.a înscenat moartea pentru a antrena vânătorii...el e seful vânătorilor...Mama și Filip rămân fără cuvinte..îl privesc pe tata care nu schițează nimic...
Eu:tata...ai o șansă să îți remediezi greșeala...retrage declarația de război..
Tata:de ce ași face asta?
Eu:pentru că ești depășit numeric...nu ai nici o șansă să lupți împotriva lui Demetrie...
Tata:îmi voi asumă acest risc...
Mama: David ești nebun la cap..fica ta e la mijloc...
Eu:dacă lupți cu Demetrie , lupți cu mine..dar îți spun că faci ce.a mai mare greșeală din viața ta...nu degeaba e poreclit Demetrie tiran...Îl privesc cu o ură grozavă în ochi..citesc pe fata lui nehotărârea ...cei doi vampiri care sunt cu mine încep să râdă...
Eu:a fost ultimul meu cuvânt...
Merg la mama si o îmbrățișez strâns..
Eu:îmi pare rău că șederea mea a fost atât de scurtă...promit că voi mai venii.. dar vreau să știți că sunteți bineveniți la castel oricând...si chiar și tata...cand își va baga mințile în cap..
Plec însoțită de cei doi...îl las într.o mare de gânduri pe toți...un vampir îmi deschide portiera mașinii.. și o închide în urma mea...urcă la volan și pornim spre castel...
Unul dintre vampiri:se pare că tiranul si.a găsiți o persoană exact ca el...
Zâmbesc când aud afirmația acestuia...în scurt timp ajungem la castel... cobor din mașină și observ că toata lumea este în zor cu pregătirile..
În fața castelului s.a aranjat un întreg teren de antrenament...îl caut cu privirea pe Demetrie si il vad luptându.se cu 2 vampiri...este la bustul gol si in niste blugi negri..ii pune imediat la pământ pe cei doi...
Cum îmi simte prezenta îi lasă să se lupte între ei și vine la mine...mă sărută apăsat pe frunte si imi zâmbește...
Demetrie:cum a fost frumoaso?
Eu:destul de bine...
Unul dintre vampiri:David a făcut o fata de spart borcane când a văzut.o pe prințesa...mai ales după ce i.a pus pe bot o groază de amănunte...Demetrie mă privește mirat...
Demetrie:ti.ai înfruntat tatăl...sunt mândru de tine...
Eu:da..dar e încăpățânat...va continua războiul....
Demetrie:atunci nu îmi dă de ales..dacă vrea un război ii voi oferii ce-l mai crud război din viața lui...
Eu: Demetrie...
Demetrie:da?
Eu:vreau să mă antrenez cu tine...........================================
CITEȘTI
Aleasa Lui
VampireLumea vampirilor...lumea în care oamenii sunt pentru vampir doar niste slugi..niste persoane neînsemnate care le îndeplineasc toate cerințele... Juliet Rose..o tânără de 16 ani..înaltă..parul blond ca razele soarelui , ochii verzi pătrunzători , o f...