Capitolul 13
Mă trezesc sup privirea lui Demetrie..
Demetrie:trezirea somnoroas.o... trebuie să te antrenezi..
Eu:nuuuuuu....vreau dormmmm...(spun pe un glas de copil mofturos)
Demetrie:asta înseamnă că renunți?
Eu:nuuu...nu ai sa vezi...Tip ca o nebună si sar arsă din pat.. reacția mea îl face pe Demetrie să râdă....merg la baie si ma schimb imediat în niste haine asemănătoare cu cele de ieri..
Eu:ce m.ai astepti..
Imi zambeste in coltul gurii si ma prinde in brate stil mireasa..in m.ai putin de o secunda suntem jos...
Eu:cu ce incepem?
Demetrie:cu armele..Maryo?
Maryo:da sire..
Demetrie:adune un pistol de mana..Acesta face intocmai..in scurt timp ne aduce un pistol..aranjeaza niste sticla la o distanta destul de mare...
Eu:simplu...(spun usor amuzata)
Fac o linie acrobatica bine desfasurata si pic exact cu fata la ei..
Maryo:se pare ca nu a fost atat de simplu..
Eu:nu te grabii..In secunda urmatoare toate sticlele se sparg la unison ..Maryo ramane cu gura cascata in timp de Demetrie se tine ferm..
Eu: aveti un arc cu sageti?
Demetrie: Maryo....Maryo se infatiseaza imediat cu un arc foarte ,,modern,, si un ruxac cu sageti foarte ascutite..imi pun rexacul la spate si ma intorc spre cei 2...
Eu:legati.ma la ochi...
Maryo aduce o banderola neagra si o pun in dreptul ochilor..merg in fata tintelor si incep sa trag..mana imi merge foarte iute..termin imediat..imi dau jos banderola si ii privesc pe cei doi..
Demetrie zambeste si ma priveste usor impresionat..Maryo insa sta cu gura cascata..
Maryo: a livit toate manechinele fix in cap iar sagetile au trecut prin material..
Eu:mda..nu e chiar atat de dificil..plus ca atunci cand eram mica ma jucam mereu cu fratele meu de.a trasul la tinta cu arcul..si cand am m.ai crescut ma invatat sa trag cu arma...
Demetrie: nu incetezi din a ma uimii..
Eu:o sa te obișnuiești..
Demetrie:ajunge pentru azi , pana la urma nu mai am ce sa te învăț
Eu:cam asa cevaIntram in castel și merg sa fac un dus rapid după care ma schimb in ceva mai comod , ma pun pe marginea patului și privesc preț de câteva secunde in gol , între timp Demetrie pătrunde in camera se aseaza in fata mea și ma privește...
Demetrie:îți pot umbla puțin prin minte sa îmi dau seama la ce te gândești atât de intens dar prefer sa îmi zici chiar tu...
Eu:stai liniștit nu regret nimic...
Demetrie:te gândești la tatăl tău?
Eu:cu atât mai puțin...ma gândesc la situația in care ii voi pune pe mama și pe fratele meu in momentul războiului...nu regret ca lupt in potriva propriului meu tata dacă ii mai pot spune asa...
Demetrie:David și-a ales singur soarta...este ce-l mai vechi dușman al meu dar asta nu îți afectează mama indiferent de partea cui este pentru ca Filip știu de partea cui va fii..o vom aduce in castel după terminarea războiului!Demetrie are dreptate dar ceva nu îmi da pace încă am un sentiment neplăcut...sper sa treacă repede!
Se aud doua bătăi in usa...
Demetrie:da?
Servitoare:sire...ați primit un bilet
Demetrie:un bilet?
Servitoarea:da...poftiți
Eu:liberă
Servitoarea:ma scuzațiDupă ce pleacă desface biletul împăturit in doua...evident ca este de la tatăl meu
,,Îți vei găsii sfârșitul Demetrie , nu știu cum mi-ai întors propriul copil in potriva mea dar te voi înfrânge pe tine și pe toți suflătorii tai de sânge ,,
Eu:nu se învață minte...chiar tine mortiș ca războiul sa se poarte!
Demetrie:dacă vrea un război va primii un război nu îmi este chiar atât de greu sa ucid câteva sute de oameni..
Eu:chiar nu se gândește la consecințe...Procur biletul din mâinile lui Demetrie și părăsesc încăperea foarte nervoasa , îmi iau arcul și prima mașina pe care o găsesc... conduc pana aproape de tabăra tatei apoi cobor se pare ca mi-am făcut simțită prezenta!
Un grup de vânători ma înconjoară pregătiți sa atace ca niște hiene se face un mic traseu printre ei pe unde vine tata și Filip destul de surprinși sa ma vadă
Filip:Julien , ce cauți aici?
Eu:stai liniștit am venit doar sa ii aduc lui David răspunsul la bilet cu livrare specială din partea însăși PrințeseiScot o sageata și o izbesc de un copac cu biletul străpuns de ea...Filip o procura și citește apoi ii da și tatei un sentiment neplăcut ii se citește pe chip , toți vânătorii încep sa se întrebe ce scrie..tata întoarce biletul pe care este scris frumos chiar de mine.........
********************************************
Heiii m-am intorsss sper sa va placa nu am mai scris de mult și chiar îmi era dor! Voi ce credeți ca scrie pe bilet?
Vreau sa ca aud părerile!!! Pupicii
CITEȘTI
Aleasa Lui
VampireLumea vampirilor...lumea în care oamenii sunt pentru vampir doar niste slugi..niste persoane neînsemnate care le îndeplineasc toate cerințele... Juliet Rose..o tânără de 16 ani..înaltă..parul blond ca razele soarelui , ochii verzi pătrunzători , o f...