Capitolul 2
Dau din cap de parcă asi fi înțeles și ies din casa..trăsură deja ne aștepta...urcăm si pornim spre destinația...în scurt timp ajungem în fața unei clădiri vechi uriașe..
Ies din trăsură si mama ma conduce înăuntru urmate de Filip.. paznicii , care sunt 2 vampir de vârsta medie deschid ușile uriașe din lemn vechi..pășim într.o sala uriașă...
Înăuntru sunt o groază de vampiri , fie cu slugi..fie singuri..de toate vârstele..cum intru toate privirile se întorc asupra mea...merg la masa fara sa vag în sema pe nimeni...
Ne așezăm si încep să privesc în jur..o clădire foarte veche... candelabre..păreți din piatra ornamentala..mese..perdele din mătase roșie ca sângele....
Mama:ești bine?
Eu:da..doar priveam în jur!
Filip:Eu trebuie să mă retrag..cred că stăpânul meu are nevoie de mine...
Mama:bine...rămân eu cu Juliet..
Eu:mama...
Mama:ce este scumpa mea?...
Eu:cum fac sa nu fiu aleasă ?
Mama:nu te gândii la asta...încercă să pari cat mai indiferenta...nu le da important tuturor vampirilor...Mama se ridică pentru că este chemată de un vampir destul de înaintat în vârstă...cred că este stăpânul său...
Mama:ai grija...
Eu:o să am...Spune si pleacă...în fața mea apare pe neașteptate un vampir de varta medie.. îmi întinde mâna și rostește cu un rânjet tampit pe fata...
Vampirul:dansezi?
Eu:îmi pare rău...dar eu nu dansez...
Vampirul:te învăț eu..
Eu:chiar nu este cazul...Mă sperii când acesta mă prinde de mana agresiv...un mârâit puternic răsună în toata încăperea zguduind candelabrele..
Imediat îmi dă drumul si se îndepărtează temător...vad cum niste vampir pun ochii pe mine...unul din ei este cel care ne.a adus invitația... Lucifer...
Lucifer: Juliet Rose... te rog să mă însoțești...
Eu:bine...Vad cum mama si Filip mă urmăresc cu privirea...tristețea de pe chipul lor este una neasemuita...
Urcăm niste scări până ce ajungem într.o camera foarte retrasă si linistita... Lucifer îmi face semn să mă asez pe canapea ceea ce si fac...Se pune in fata mea si ma examinează cu privire..
Lucifer:ești fica lui David si a Amandei Rose...sora mai mica a lui Flip Rose...
Eu:da...(răspund scurt si rece)
Lucifer:stăpânul chiar a făcut o alegere bună...
Eu: stăpânul?
Lucifer:da drăguță...ai fost aleasa....dar nu de un simplu vampir..după mii de ani...tu ai fost aleasa de regele Demetrie Alexander Benedic ...Rămân fără cuvinte la uzul spuselor lui...adică...am fost aleasa de regele tuturor vampirilor...nu îmi pot imagina așa ceva.... eu nu mă descurcam cu un vampir obișnuit..dar cu regele....
Lucifer:haide... trebuie să ajungem la castel până la răsărit...
Eu:dar mama si Filip...
Lucifer:gata cu întrebările scumpete..nu îi vei mai vedea...si mai tine.ti pliscul...
Eu: trebuie să vorbesc cu mama...
Lucifer:daca m-ai dări o dată peste cuvântul meu.....(se enervează si ma prinde de încheietura mâinii)Îl privesc speriată... dar îmi dă drumul mă mâna rapid...
Lucifer:deja pierdem timpul....
Îl urmez fără ezitare spre esirea din dos..aici ne așteaptă o trăsură din lemn negru vechi dar lăcuit..cu niste contururi frumoase de argint...trasa de 4 cai negri superbi..
Lucifer îmi deschide ușa și intru..o închide în urma mea...mă asez pe băncuță cu material roșu foarte moale pe post de pernă..parva ar fi un fotoliu..dar mult mai comod...
Trăsură pornește cu viteza...privesc pe fereastra fără geam în speranța că îl voi zării pe Filip sau pe mama.. dar în zadar..
Stiu bine ca drumul va fi foarte lung..castelul este în centrul pădurii foarte departe de oraș...va dura ceva..imi aduc aminte poveștile tatei de când eram micuța despre regele Demetrie...tata îmi spunea că este cel mai crud rege al vampirilor care a existat vreodată..ca are peste 2000 de ani...dar nimeni nu la văzut niciodată...el a dat ordinul ca oamenii să fie slujitorii vampirilor...
Nu îmi pot imagina cum de ma ales pe mine dintre toate fetele de pe pământ..sau..dintre toate fetele vampir...eu sunt doar o simplă fata neînsemnată...simt cum somnul mă fură...mă las purtata de el si in scurt timp adorm.....
Zorii unei noi zi nu întârzie să apară..ma trezesc cu umărul puțin amortit din cauza dormitului pe banca asta tâmpită....
Privesc pe geam și văd că sunt încă în pădure..vad copacii bătrânii care parcă fug de sub ochii mei din cauza vitezei trăsurii....
Lucifer:idiotule...am zi ca trebuie sa ajung la castel până la răsărit...
Vampirul:mai avem puțin domnule...
Lucifer:idiotule...mai repede ajungem pe jos...Zâmbesc și mă asez iar pe banca...în scurt timp ajungem în fața castelului.. Lucifer imi deschide ușa și mă ajută să cobor.......................................................
××××××××××××××××××××××××××××××××
Chiar sunt prinsa in aceasta carte... sper sa va placa la fel de mult cum îmi place mie...va iubb mult❤❤❤❤❤❤
CITEȘTI
Aleasa Lui
VampireLumea vampirilor...lumea în care oamenii sunt pentru vampir doar niste slugi..niste persoane neînsemnate care le îndeplineasc toate cerințele... Juliet Rose..o tânără de 16 ani..înaltă..parul blond ca razele soarelui , ochii verzi pătrunzători , o f...