Capitolul 3
Zâmbesc și mă asez iar pe banca...în scurt timp ajungem în fața castelului.. Lucifer imi deschide ușa și mă ajută să cobor....
Ridic privirea si vad in fata ochilor mei un imens castel vechi de sute de ani... înconjurat de un gard înalt de peste 500 de metri...e mult mai înalt decât castelul.....
Lucifer mă conduce până la intrarea în castel...până în fața unor ușile uriașe..doi vampiri destul de bine făcuți deschid ușile...înainte să pătrund în uriașă sala privirea îmi este atrasă de un turn uriaș separat de castel...
În partea in care este zidul sunt o groază de țepi uriași din argint..turnul este făcut din argint pur... este înconjurat de un șanț în care se află o apă asemănătoare cu sângele....
Nu m.ai apuc să văd nimic pentru că Lucifer mă împinge înăuntru...toate privirile sunt îndreptate asupra mea..atât vampiri cat si oameni... unii îmi zâmbesc în timp ce alții mă privesc cu ură...
Lucifer:Amara....
În scurt timp lângă el vine o femeie destul de dusa cu vârsta...cu un chip bland si dulce...mă privește zâmbind...
Amara:ea este aleasă regelui...este o fata foarte frumoasa...
Lucifer:dar e tânără...nu stiu ce a fost în capul lui Demetrie....
Amara: Lucifer...nu poți sfida decizia lui...știi bine asta...
Lucifer:stiu...du.o în camera ei...
Amara:haide copila...Merg cu ea fără să spun nimic...simt cum lacrimile curg pe obrajii mei fierbinți...ajung într.o camera destul de frumoasă undeva la etajul 2 al castelului...
Mă asez pe pat și îmi las chipul în jos.. Amara mă privește si se aseaza lângă mine...
Amara:îți este teamă?
Eu:nu...doar ca nu stiu nimic...totul se întâmplă prea repede..
Amara:îți voi explica eu mai multe..dar nu acum..doar ce ai venit..acomodează.te.. si liniștește.te..dacă ai nevoie de mine ma strigi...dar acum odihnește.te....Încuvințez si ma întind în pat...patul este foarte moale si foarte mare..Este acoperit cu baldachin rosu..reușesc să adorm după ce îmi pun în cap să nu mai plâng că o proasta...
După câteva ore bune simt cum in camera reapare acel fior rece de gheață pe care l.am simțit în camera mea...simt cum o mână rece ca gheata îmi mângâie obrazul...
Mă trezesc că arsă si tresar ... privesc în camera da nimic..nici urmă de cineva...mă ridic în sezut si stric la Amara...aceasta își face imediat prezenta in camera...
Amara:da scumpa mea...
Eu:îmi poți aduce niste haine curate...
Amara:ti.am adus în timp ce dormeai..sunt în dulap.. si am observat gelul si șamponul cu miros de cafea..e o idee bună..ai câteva în dus...
Eu:ahh... mulțumesc mult...
Amara:nu ai pentru ce Juliet..
Eu:ești aici de mult?
Amara:de 358 de ani...
Eu: înseamnă că l.ai văzut pe Demetrie...
Amara:da... Demetrie este pentru mine ca un fiu..chiar dacă diferita de vârsta este una uriașă...
Eu:de ce m.a ales pe mine...
Amara:nici măcar eu nu stiu...dar îți spun ceva ce trebuie sa stii.. Lucifer este mâna dreaptă a lui Demetrie..îl consideră fratele lui..se cunosc de o mie de ani... trebuie să îi respecți rangul..
Eu:bine de știut... dar..vreau să te întreb ceva..
Amara:spune copila..
Eu:ce e cu turnul de afară?Amara mă privește fix in ochii... expresia de pe fata ei mă face să îmi dau seama imediat că îmi este interzis acel loc..
Amara: Demetrie este închis în acest turn..el înșiși s.a închis acolo..pentru că este mult prea puternic..este legat de un pat făcut din lemn sfânt , legat cu lanțuri groase din argint pur.. deasupra patului sunt legate o groază de tepușe date cu mir....cred că ți.ai dat seama că nu ai ce căuta acolo...
Eu: da... mulțumesc...
Amara:nu ai pentru ce...pregătește.te..în curând e micul de jun... și încă ceva... să nu îți fie frică de nimic și se nimeni..esti protejata regelui...Rostește si se face nevăzută...în camera rămân doar eu si o liniște de mormânt..mă ridic din pat și merg să îmi fac dus... îmi dau cu o groază de gel de dus cu aroma de cafea..
Privesc peretele aburit al cabinei de dus..nu stiu ce îmi vine dar îmi lipesc palmă de el...în scurt timp văd o altă mâna..dar bărbătească pe partea opusă..lipită de a mea...mă sperii si îmi retrag mâna...
Opresc dusul si deschid cabine puțin dar nu văd pe nimeni...Îmi infasor rapid un prosop in jurul taliei si merg la dulap...nu îmi pot scoate din minte aceea senzație...parcă era cineva acolo...ohh doamne cred că am înebunit...
Îmi aleg din dulap niste blugi negri simpli și un tricou negru puțin mai larg cu spatele franjuri si niste botine negre foarte drăguță...mă îmbrac si merg la oglindă...
Îmi pieptan parul si il las liber pe spate...caut prin sertare si observ că sunt o groază de cosmetice si accesorii..Îmi dau doar cu putina pudra , rimel si un pic de ruj roz pal...
Lucifer intra in camera pe nesimțite..când îi aud glasul aproape cad după scaun...
Eu: fack...
Lucifer:te.am speriat prințesa...
Eu:nu îmi mai spune prințesa...
Lucifer:bine scumpo...
Eu: încetează...
Lucifer:ce o fi văzut Demetrie la o muritoare ca tine...în afara faptului că ai un corp destul de tunat...Îmi pune mâna pe abdomen si ma trage m-ai aproape de el...încerc să mă îndepărtez dar mă ține strâns..
Eu:da.mi drumul acum!!..(tip la el)
Lucifer:se pare că ai m-ai mult caracter decât credeam eu...
Eu:da.mi drumul o dată idiotule...În secunda doi primesc o palmă atât de tare încât mă face să pic pe jos... îmi pun mâna pe obraz si il privesc cu dezgust...
Mă prinde de mana si ma arunca in pat agresiv...se urcă peste mine si incepe să mă sărute pe gat...
Lucifer:cafea... isteț...
Eu:da.te jos de pe mine... Amara....
Lucifer: m-ai bine taci..nu te teme..nu va dura mult...Spune si își apropie coltii de gâtul meu...în următoarea secunda se aude iar mărâitul acela... dar mul mai puternic...
Lucifer se îndepărtează imediat de mine nervos....
Lucifer:doar mă jucam cu ea Demetrie...
Părăsește camera adresandu.mi un rânjet tampit pe fata....Amara intra imediat în camera.................................
================================
CITEȘTI
Aleasa Lui
VampireLumea vampirilor...lumea în care oamenii sunt pentru vampir doar niste slugi..niste persoane neînsemnate care le îndeplineasc toate cerințele... Juliet Rose..o tânără de 16 ani..înaltă..parul blond ca razele soarelui , ochii verzi pătrunzători , o f...