Turnul

1.1K 43 1
                                    

Capitolul 4

Părăsește camera adresandu.mi un rânjet tampit pe fata....Amara intra imediat în camera...

Amara:ești bine Juliet...
Eu:da..dar a încercat să mă muște de gat..
Amara:mi.am dat seama imediat cum am auzit mărâitul lui Demetrie...
Eu:deci era mărâitul lui..l.am mai auzit.. dar nu credeam că e al lui...
Amara:mai bune haide jos la masa.. Demetrie la chemat pe Lucifer la el...se va rezolva...

Dau aprobator din cap si o urmez pe Amara...mă conduce pe un hol uriaș până în sala mare unde am intrat prima dată..toate persoanele prezente în cățel de opresc din tot ce fac si ma privesc cu mirare...

Trec pe lângă ei si aud vorbindu.se în spatele meu neîncetat....

-Ce o fi văzut regele la ea...e doar o muritoare...
-Sigur va sfârșii ca toate celelalte...

Amara:nu este treaba voastră ce a văzut Demetrie la ea...dacă continuați mult cu vorbitul pe la spate o să sfârșitul voi ca toate celelalte ....(tipa nervos la ele)
Servitoarele:am înțeles doamna...

Se retrag in rușine...Amara mă conduce la o masă uriașă și îmi face semn să mă asez supa care se face nevăzută..o servitoare vine cu vreo 2 farfurii diferite de mâncare pentru oameni...

Mănânc si hotărăsc să pornesc în explorarea acelui turn..ies afară și observ in spatele castelului o grădină uriașă cu trandafiri...

O groază de trandafiri de toate culorile...sunt florile mele preferate..le ador..mă plimb prin grădină uriașă și minunata....

Privirea îmi este atrasă de turn...mă îndrept spre el dar mă opresc la intervalul unde vine șanțul.. privesc turnul si nu pot să disting nici o intrare sau vre.o fereastra....

Încerc să mă apropii cat mai mult de turn dar vocea Amarei mă oprește...

Amara: Juliet...
Eu:îmi pare rău..
Amara:nui nimic..hai mai bine să mergem...

Mă prinde de mana si plecam in castel..ajung un scurt timp în camera mea...

Amara: Juliet.. eu voi fi plecată azi..dacă ai nevoie de ceva cheamă o servitoare..revin diseară..

Se face nevăzută si eu rămân iar singură în încăpere...mă întind pe pat și încep să mă gândesc la o groază de chestii tâmpite...

De ce nu m.am putut apropia m.am mult de acel turn...nu stiu nimic despre el sau Demetrie... trebuie neapărat să aflu mai multe detalii...

Mă ridic din pat și chem o servitoare..vine în scurt timp una de varsă medie..

Ea:ma.ti chemat domnișoară?
Eu:da...vreau să te întreb dacă în castel există vre.o biblioteca..
Ea:da..în aripa de vest a castelului..
Eu: mulțumesc..esti libera..
Ea:mă scuzați...

Merg pe terasa si privesc turnul...e atât de ciudat..în scurt timp sirul gândurilor mele este întrerupt de acel fior rece..îl simt în spatele meu..Dar stiu ca daca ma voi întoarce nu va fi nimeni...

Totuși nu îl pot ignora..simt cum in mintea mea răsună o voce ciudată..ce rostește ,, Întoarce.te"..ceea ce si fac..dar ca de obicei nimeni...

Intru în camera si privirea îmi este ațintită asupra patului unde se afla un trandafir galben minunat..îl ridic si il privesc cu mirare..cine a fost aici..Si a plecat atât de repede...

Dar trandafirul miroase superb..are un parfum foarte îmbietor..îl țin în mână și merg pe terasa iar.. privesc turnul....

Eu:Dacă trandafirul este de la tine îți mulțumesc mult... dar mă îndoiesc de asta...tu stai închis în acel turn blestemat...

Arunc o ultimă privire si plec..mă plimb pe coridorul din aripa de est a castelului..caut nenorocita aia de biblioteca...ajung în fața unor imense uși din lemn negru.. deschid una din ele și intru...

Bun..deci aici e biblioteca..o încăpere  uriașă...zeci de dulapuri de cărți...nici nu mai aduc vorba de cărți..sunt atât de multe...nu cred că este nimeni câte sunt...

Dulapurile sunt lipite de pereți formând camera doar din cărți.. observ o scară uriașă și plină de praf..o i.au si încep să caut..

După ore întregi de căutare găsesc o carte veche...are copertile distruse de trecerea timpului și filele galbene.. este groasa cat 3 cărți la un loc..o i.au cu greu si o duc pe o masă...

                ,, Istoria castelului,,

O deschid si din ea iese o groază de praf...tușesc puțin dar îmi trece..mă asez pe scaun si încep să o răscolesc....................................................

Aleasa LuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum