Antrenament

1.1K 46 19
                                    

Capitolul 12

Eu:vreau să mă antrenez cu tine....(spun pe un ton hotărât)

Toată lumea se oprește din ceea ce face si ma privește mirata...chiar și Demetrie a rămas fără cuvinte...

Demetrie: Juliet...
Eu:nu...nu îmi pasă dacă nu mă lași să fac asta...sunt prințesa aici si îmi voi apăra supusii...plus...e tatăl meu...nu sunt atât de fragilă cum par...(tip hotrata)
Demetrie: vroiam sa îți spun că ești incredibilă...bine..te vei antrena cu mine... dar dacă nu poți duce antrenamentul la bun sfârșit îți interzic să te amesteci si cu ce-l m.ai mic amănunt în acest război..
Eu:accept...

Zâmbește satisfăcut si ma conduce în camera mea...

Demetrie:puneți pe tine ceva comod..si te așteapt afara...
Eu:bine...

Spun pe un ton hotărât..mă sărută pe obraz si pleacă...merg la dulap si îmi aleg niste colanți negri simpli ,un  maieu alb simplu mulat pe corp si niste teniși negri...

Dau să deschid ușa dar în camera intra Amara...face o plecăciune si îmi zâmbește...

Eu:ce e cu plecăciunea?
Amara:atât eu cât și toții cei care sunt în acest castel te respectam...nu s.a mai auzit pana in ziua de azi despre o regină care să își apere regatul cu propriile ei mâini....
Eu:fac ceea ce trebuie...si regina?
Amara:da... regina... Demetrie ne-a anunțat că de acum in colo toti ti se voi adresa cu regină...
Eu:waw... mulțumesc că m.ai anunțat..

Amara îmi zâmbește cald si se retrage..merg grăbită afara..în fața castelului mă așteaptă Demetrie zâmbind...

Demetrie:ești gata?
Eu:m.am născut gata...
Demetrie:așa te vreau..

Zâmbesc și îl sarut...în scurt timp ne apucăm de antrenament...mă învață cum să mă apăr..să folosesc diferite arme..si in final cum sa ma lupt...

Toată ziua a fost un adevărat chin... dar am reușit să învăț să mă apăr...Am câteva răni rezultate din urmă zilei de azi..dar sunt semne că pot mai bine...acum sunt în baie si îmi fac un dus relaxant...

Ies din cabina si îmi pun pe mine niste pantaloni scurți de pijama si un tricou negru scurt dar puțin m.ai larg...

Mă asez în pat lângă Demetrie...acesta mă trage la pieptul lui....

Demetrie:m.ai uimit...
Eu:mă bucur...dar încă nu ai văzut tot ce pot...
Demetrie:ai învățat într.un timp foarte scurt cum sa te aperi de un atac..Si o voință puternică..
Eu:si o încăpățânarea si m.ai puternica...
Demetrie:am văzut...

Zâmbesc și mă urc peste el în pat...îl sarut dulce pe buze...nu îi prea convine sa stea jos așa că în următoarea secunda este peste mine..

Demetrie:chiar vroiam sa continuam ce am început de dimineață...

Zâmbesc și îl musc de buza destul de rău...scoate un mic geamăt si asta ma face sa zâmbesc malefic...se napusteste cu săruturile asupra fătului si buzelor mele...

Își strecoară mâinile pe sub tricoul meu...ușor mi.l da jos..rămân doar in sutienul din dantela neagra si pantalonii de pijama...fac acelaș lucru cu tricoul lui alb...

Îl arunc pe undeva prin camera.. imi masează si sărută usor sânii...fara sa îmi dau seama rămânem amândoi doar în lenjeria intima...

Își duce mâinile delicat pe spatele meu până ce ajunge la încuietoarea sutienului..il deschide si il arunca undeva prin camera...

Îmi sărută cu forme sânii...imi trec mâna peste abdomenul lui bine lucrat..imi musca unul din sâni...gem destul de zgomotos fără să îmi dau seama...

Pot vedea cum Demetrie a zâmbit satisfăcut in coltul gurii..se da jos de pe mine si ne acoperă cu o pătură după care își reia pozitia...imi trage ușor lenjeria neagra din dantela si o arunca lângă pat... același lucru făcând si cu a lui...

Mă sărută apăsat pe gat....în câteva clipe simt o durere groaznica..la început este insuportabilă...gem foarte rău din cauza durerii.. Demetrie continuă ca săruturile pe gâtul meu în timp ce cu o mână îmi masează sânul drept si cu cealaltă se tine strâns de pat....

În scurt timp durerea se transformă în placere..simt fiecare pătrunde a lui Demetrie...după un timp destul de lung ne oprim si ne așezăm cu capul pe pernă...mana mea este pe pieptul lui...iar a lui pește a mea...

Îl privesc fix in ochii lui superbi care acum sunt de culoare alba....nu mă pot opri din zâmbit...lângă el mă simt atât de protejata...

Demetrie:te iubesc....(spune rupând tăcerea)

Cele două cuvinte rostite de el îmi fac inima să bată cu putere...nu pot să cred că am auzit asta de la el...

Eu:si eu te iubesc.........

În scurt timp observ cum Demetrie se încrunta si se strâmba...

Eu:ce e?
Demetrie: sângele tău...ti.am zis că mă face să înebunesc...
Eu:atunci știi ce ai de făcut...

Spun si întorc capul spre el...acesta mă privește curios...

Demetrie:sigur e în regulă?
Eu:da.. termina...poti face asta de câte ori vrei...

Da aprobator din cap si își înfige pentru a doua oară coltii în gâtul meu...nu prea mai simt durerea....termina din a se hrăni si se pune cu capul pe pieptul meu...

Simt cum o oboseala grozavă îmi face corpul să cedeze........................................

-----------------------------------------------------------

Gata si capitolul 12...sper mult să vă placă..în 2 zile am reușit să scriu 12 capitole..m.ai bătut recordul....
Păreri va rog!!!😂❤❤❤

Aleasa LuiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum