Derin nefesi içime çektim yeniden ve bırakmak istemedim, sonsuza dek. Ormanın havasının, akciğerlerimi bütünüyle doldurmasını, her zaman çok sevmişimdir. Sanki eksikliğimi o kapatıyormuş gibiydi.
Kol saatimin alarmı öttüğü anda sabahın 7'si olduğunu, zamanla girdiğim yarışta geride kaldığımı fark ettim ve koşarak bisikletime atlayıp evin yolunu tuttum. Eve vardığımda annemin bana bakışından kızgınlığını okuyabiliyordum lakin vaktimiz az kaldığından uzatamadı. Bende hemen, azıma bir şeyler tıkıştırıp, anneannemin kahvaltısını hazırladım. Annem "Geç kalmana rağmen onunlamı uğraşıyorsun?! Ya sen aklını başına getir ya da ben!" dedi. Annesi için bu fazla kabaydı, onunla ne ya! Bende pek aldırmayarak hızlı hızlı kahvaltısının yarısını yedirtikten sonra hemen odama çıktım. Üstüme dar kotumu, fuşya rengi salaş buluzümü, kotumla uyuşan Vanslarımı da giyidikten sonra sarı bukleli dolgun saçlarımın kabarmaması için sprey sıktım. Makyaj ile uğraşacak vakit bulamadığımdan olsa gerek, akşamdan hazır olan krem rengi kol çantamı alıp okulun yolunu tuttum.
Hayatım diğerlerine göre bizraz garipti. Üniversite son sınıf öğrencisi olan ben hukuk fakültesinde okuyordum. 3 kardeştik ben en büyüktüm, benden sonra ikiz biri kız biri erkek kardeşlerim vardı onlar lise 2 ye gidiyorlar özel okuldalar(onlarınki hep ihtiyaç, bana gelince masraf. Hepsi annem denen piç karı yüzünden) Annem bana ve anneanneme hiç iyi davranmıyodu hadi benimki idare eder ama anneannem... Ben annem ile babam evlenmeden yaklaşık 3 ay önce doğmuşum, sanırım komşular onu bu durumdan aşşaladığı için bana pek değer vermiyor. Anneannemde sanırım onu evlenmeye zorlamış, zannımca ona kin tutmasınıda bu sebep açıklar. Ama bana bu hep saçma gelmiştir, ( her ne kadar başka açıklama bulamasamda) annem ile babam birbirlerini ölesiye seviyorlar, özellikle annem. Her zaman onların aşklarını kıskanmış, hep öyle aşık olmayı beklemişimdir. Tahminimce bu yüzden hiç bir erkekle sevgili olmadım. Yine sebebini bilmediğim bir konuya gelicek olursak, annem bana her acımasız davrandığında babam sesini çıkaramıyor...
BU WATTPAD ADI ALTINDAKİ İLK HİKAYEM, BEĞENMENİZE GÖRE DEVAM EDİCEM YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
BU BÖLÜMDE SADECE KIZIN HAYATINI ANLATTIM DAHA SONRAKİ BÖLÜMLERDE İŞ DEĞİŞECEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aradığım His
غموض / إثارةBir kız bir anda her şeyi kazanıp, her şeyi kaybedebilir. Hayatı kökünden değişebilir ama bunlar bir anda nasıl olur??