Hazırlık

40 4 1
                                    

Kokusunu bir daha içime çektim evet işte bu aradığım koku, o aradığım his. Ama nasıl olabilirki?! Bir insan teyzesinin kokusunu her yerde aramaz, ormana kaçıp kaçıp o şefkati aramaz. 'şefkat' bu ya anne de olur ya da baba da. Babamın kendi babam olduğuna eminim. Diyeyimki sarışın kadın aslında benim annem o zaman annem sandığım kadının bana niye kötü davrandığı daha da netleşir ama bir insan niye boşu boşuna namusuna laf getirtsin ki?! Şimdi o derin hayal Dünya'm içerisinde kurduğum her şeye sarışın kadının hemen neden doğru dediği anlaşıldı. Bu kadar tutturmam imkansızdı zaten. Ama benim bu olayı çözmem gerek!! sarışın kadına sarılmayı bırakıp adını sordum, bana 'Beril' dedi. Sizin gibi çok kibar ve güzel bir isim.dedim. Oda bana tebessüm etti teşşekkürler dercesine. Ordan hemen ayrılıp evin yolunu tuttum anneannemi hazır edip saate baktım 7'ye 10 vardı bende onu bu kadar istiyorsa erken gelir diye düşünüp kapıya çıkarttım ve yanılmadığımı fark ettim. Onları yolcu edip odama çıktım.

Annem meselesini çözmem için başka sorunum olmaması lazım bende hemen karar verip Mert'ten nasıl kurtulurumun planlarını yapmaya başladım.

Onun üstünde delicesine bir etki yaratmalıydım. Açık giyinip çok güzel olursam, onu azdırırım ve beni hemen becerir. Çirkin olursam bana acımaz ve ya sex kölesi yapar ya da onun malikhanesinde çalıştırır. Lanet girsin ne bok yiyeceğim ben şimdi.. Sanırım tek şansım var kendimi acındırmak. Tamam şimdi hemen kalkıp yarın için kıyafetlerimi hazırlamalıyım. Hem çok güzel hem çok masum hemde tatlı olmalıydım. Bordo hayır, siyah asla, gece mavisi katiyen, hmm evet toz pembe bu elbise olmalı. İdalı değil kolları dirseklerimden az yukarıda belime kadar das dar ( buda göğüslerimi belli eder) belimden aşşağısı ballerin eteğinin günlük hali boyu diz kapağımın biraz üstüne geliyor. Altına o tonlarda düz bir babet ve çanta yok kitaplarımı elimde tutucam çünkü Mert'i ufak bir tuzak bekliyor...

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM

BU ARADA BÖLÜMLER KONU TAM OLARAK OTURANA KADAR HIZLI GELİCEL SONRA HAFTADA 2 BÖLÜM YAZMAYI DÜŞÜNÜYORUM TABİ BU SİZİN POTANSİYELİNİZE GÖRE DEĞİŞİR:)

Aradığım HisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin